Koleksi Anak Patung Yang Menakutkan - Luqman Hakim Koleksi Anak Patung Yang Menakutkan | Luqman Hakim
BREAKING NEWS

Info Artis

Advertisement

Category 7

Jul 11, 2011

Koleksi Anak Patung Yang Menakutkan

koleksi anak patung yang menggerunkan.....PERHATIAN jangan beli anak patung yang mengerikan ini kepada anda korang ok..sebab akan menyebabkan  anak anda takut atau fobia dengan benda menakutkan..so ajarlah anak anda dengan surah yassin dan sebagai nya dan...jangan la membeli anak patung atau sebagainya lebih baik beli makanan ke.... buku-buku ilmiah ke tapi jangan beli buku  berunsurkan cerita lucah..haha! sebab akan menyebabkan anak anda rosak akhlak dan akan berlaku la kejadian yang tidak diingini seperti buat maksiat dan sebagainya...hehe! so....Please Don't Buy Sex Books To Your Children.!


 Terfikirkah anda untuk memiliki anak patung seperti gambar-gambar di bawah. Sanggupkah memberikannya kepada anak-anak anda untuk bermain. Wow! sungguh ngeri!!! kalau anda sanggup!. Gambar lagi dibawah.








12 comments :

  1. Kalau simpan anak patung macam ni, Malaikat tak masuk rumah la jawabnya. ;)
    btw, nice entry. ;)

    ReplyDelete
  2. yang 2nd tu ngeri abes!!! =)

    ReplyDelete
  3. tgok pun mcm dh mnakutkn apath lg nk mbelinya..xada masa nk beli patung2 yg mcm ni lbh baik beli buku2 ke,makann ke dll lg yg bfaedah..tkut nati malaikat rahmat xmsuk plak sia2 je

    ReplyDelete
  4. aiyo....seramnye tengok patung2 hantu ni...ade ke budak2 nak main anak patung mcm ni????huhu..

    ReplyDelete
  5. haha..jgn kate malaikat yg tak masuk, aku pun xkn masuk umah yg de doll cm tuh.. gaban tol! XD

    ReplyDelete
  6. erkk...takut gile tgk anak patung serupa hantu tu!

    ReplyDelete
  7. argh.. macam giler jer beli patung gini.. plik, ada jual plak yer..

    ReplyDelete
  8. hishhh,taknak beli anak patung dah lepas ni.haha

    ReplyDelete
  9. thu x knape anak ptung yg mcm 2 di cipta? anak ptung 2 sume ade tujuan msing2 n mngkut adat n kepercayaan dorg. kt malaysia xkn ade tp ptung2 sesuai di letakkn kt umah. sbb bleh mengurangkn gejala buang bayi plak. tujuan ptung 2 mmg utk menkutkn anak2 dorg pn. supaya xnkal. kira guardian la gak 2.

    ReplyDelete

 
Copyright © 2013 Luqman Hakim
Share on Luqman Hakim. Powered byGoogle