Jan 1, 2012

Kaka Bakal Memeluk Islam Sebagai Agama Baru Kepadanya

Kaka Bakal Memeluk Islam - Assalamualaikum dan salam sejahtera buat anda semua, baru-baru ini sebuah media massa menyiarkan gambar kaka dengan isteri pergi belajar ilmu agama islam berdekatan di tempat ilmuan di INDIA.. di sini saya kongsikan 2 keping foto yang menunjukkan bukti di mana kaka akan memeluk islam pada tahun 2012, kalau betul la berita ini , bersyukur kerana semakin ramai umat Nabi Muhammad..

Kaka bakal masuk / memeluk islam 2012?



Heboh didalam facebook individu-individu berbangsa arab yang mengatakan Pemain bola sepak terkenal nih telah memeluk agama islam,Tak silap aku gambar nih diambil pada 26./12 baru-baru nih di sebuah masjid di Dubai.Dilaporkan bahawa Kaka ataupon nama sebenar Ricardo kaka telah menghadiri majlis pengenalan Islam bersama isterinya di masjid nih.Kalau berita nih benar alhamdulillah.Bertambah lagi umat islam didunia nih.Islam semakin diterima oleh masyarakat antarabangsa..
Semoga tahun baru 2012 ini membawa lebih banyak makna dan kebaikan kepada kita semua. Jagalah kesucian agama Islam, dan martabatkan maruah bangsa di mata dunia.


EmoticonEmoticon