Apr 23, 2012

Gambar Ikhwan Berpeluk Dengan Wanita

Gambar Ikhwan Berpeluk Dengan Wanita  | Assalamualaikum dan salam sejahtera buat anda semua di sini saya ingin kongsikan dengan anda gosip ikhwan yang berpelukan dengan seorang wanita..siapa wanita yang memeluk ikhwan itu??


Berikut adalah photo yang menjadi isu panas pengacara radia Hot.fm ini (boleh tahan pakaian, pose dan lokasi).
Gambar Ikhwan Berpeluk Dengan Wanita

Berkenaan gambar Ikhwan berpeluk dengan gadis atau wanita yang kelihatan berlokasi di sebuah kelab malam diatas, baru ini Ikhwan tampil memberi jawapan secara live kepada umum ketika mengacarakan program galaxy di TV9.

Menurut Ikhwan, gambar dipeluk tersebut diambil ketika di sebuah kelab malam di Johor Bahru yang dikunjnginya bersama rakan-rakan.

“Wanita itu tiada kaitan langsung dengan saya, hanya pengunjung biasa yang memohon bergambar dengan saya, maybe dia seorang peminat.

“Bagi saya pula kurang manis jika permintaan seorang peminat untuk bergambar ditolak. Saya tidak memeluknya, sebaliknya wanita itu yang memeluk saya ketika bergambar, malah tangan saya jelas kedalam saku seluar. Sebenarnya saya terkejut juga. ”



Menurutnya lagi, foto tersebut telahpun menimbulkan reaksi negatif di kalangan peminatnya. Sepatutnya ianya tidak menjadi isu besar kepada peminat seni hiburan tempatan.

 ”Saya terkilan apabila ada beberapa pihak melebih-lebihkan isu ini seakan ingin mengambarkan saya seorang yang begitu sosial.

“Ya memang benar saya pergi ke kelab malam namun saya tahu menjaga kelakuan diri,” tegasnya.

Selaku pengacara Galaksi di TV9 dan penyampai radio di Hot Fm menurut beliau sepanjang 6 tahun berkecimpung dengan dunia seni, inilah kontrevesi pertama beliau yang mana menjadi tanda tanya Gambar Ikhwan Berpeluk di kelab malam.


EmoticonEmoticon