Apr 9, 2012

Gambar Kad Jemputan Kahwin Fasha Sanda Dan Jejai

Kad Jemputan Kahwin Fasha Sandha sudah tersebar? Gambar kad jemputan perkahwinan Fasha Sandha dan Jejai telahpun tersebar di beberapa blog hiburan tanah air. Walaupun gambar tersebut belum disahkan oleh Fasha Sandha dan Jejai, dalam gambar tersbut tercatat tarikh perkahwinan mereka yang selama ini dirahsiakan. Nak tahu bila? Jom!!



Sebelum ini, Fasha Sandha pernah ditanya oleh beberapa wartawan tentang tarikh perkahwianan sebenar mereka tetapi dia tetap merahsiahkan tarikh perkahwinan mereka sehingga diumumkan secara rasmi kelak. Ada pula yang mengatakan majlis resepi perkahwinan mereka akan dilangsungkan di luar negara iaitu Bali. Berikut adalah kenyataan dari Fasha Sandha sendiri tentang perkahwinan meraka.

“Tarikh perkahwinan sudahpun ditetapkan oleh keluarga dan bila betul-betul masanya, persiapan dah siap dan kami dah bagi kad jemputan, baru saya boleh beritahu pada semua. Apa-apapun, tarikh yang dinyatakan itu hampir tepat. Cuma ada benda yang saya tak boleh beritahu semua kerana saya kena menghormati permintaan keluarga dan juga bakal suami sendiri. Saya akan beritahu khalayak selepas saya hantar kad jemputan.”


“Majlis resepsi pula akan diadakan di Perlis untuk sebelah perempuan manakala majlis pihak lelaki akan dibuat di sebuah lokasi di luar Malaysia. Mengenai Bali itu saya tak nak komen, tapi memang betul resepsi kami akan dibuat di luar negara.”

Gambar di bawah pula ialah gambar kad jemputan perkahwinan Fasha Sandha dan Jejai yang kami peroleh dari Blog Media Hiburan:




Dalam kad jemputan perkahwinan tersebut, tarikh perkahwinan mereka ialah 27 APRIL 2012. Tapi tarikh ini belum disahkan sendiri oleh tuan punya badan, Fasha Sandha dan Jejai. Kad Jemputan Kahwin Fasha Sandha tersebut mungkin untuk rakan-rakan terdekatnya sahaja. Nantikan Kad Jemputan Kahwin Fasha Sandha rasmi yang akan dikeluarkan nanti!



#100%copypaste from forblogger.net


EmoticonEmoticon