Apr 18, 2012

Taniah Zira Ayub Isteri Nabil Raja Lawak Hamil 5 Minggu

Zira Ayub Isteri Nabil Mengandung |Assalamualaikum dan salam sejahtera buat anda semua, di sini saya ingin kongsikan dengan anda satu berita gembira pada tanah air kita iaitu di kalangan artis di mana isteri nabil raja lawak iaitu zira ayub sudah mengandung.


Zira ayub isteri kepada nabil raja lawak hamil 5 minggu - Nampaknya keluar nabillicios delicious akan menerima kehadiran ahli baru tak lama lagi. Untuk makluman korang, isteri nabil, nazirah ayub atau zira sudah sah hamil 5 minggu.


Berdasarkan media hiburan, pengesahan zira hamil ialah pemeriksaan kit kehamilan ketika dia rasa tak selesa pada waktu pagi. Kata zira:

Pagi tadi saya rasa tak sedap badan jadi saya suruh nabil beli kit kehamilan untuk confirmkan sama ada saya hamil atau tak. Alhamdulillah, keputusan kit kehamilan tu positif dan kami terus mendapatkan pengesahan di sebuah klinik. Syukur usaha kami untuk mendapatkan anak akhirnya dimakbulkan. Doktor mengesahkan saya mengandung lebih lima minggu. Soal jantina anak masih awal untuk saya perkatakan. Apa yang penting biarlah zuriat kami sihat dan sempurna.

Tahniah aku ucapkan pada nabil dan zira. Harapnya nabil beri perhatian lebihlah pada isteri buat masa ni sebab dah 5 minggu tu. Hehe. Semoga zira selamat melahirkan zurita sulung ini. 

2 Add Comment

tahniah kepada nabil & isteri, semoga bahagia hingga ke akhir hayat

tahniah kepada nabil & isteri, semoga bahagia hingga ke akhir hayat


EmoticonEmoticon