Jul 6, 2012

Eyriqazz VS Denaihati ?

Eyriqazz VS Denaihati ? Assalamualaikum dan salam sejahtera buat anda semua kerana sudi datang ke blog saya, baiklah di sini saya ingin kongsikan dengan anda satu lagi contest seo di mana keyword yang di pertandingkan adalah Eyriqazz VS Denaihati .


Sebelum tu, sebenarnya aku tak mahu tulis dan join pon contest ni, tapi atas dasar ingin menguji keupayaan dan seni seo aku ini, aku cuba memberanikan diri untuk menyertai contest ini, kalau korang nak tahu, aku sekarang ni dalam keadan benggang, nak tahu kenapa?

Sebab dari takdi aku tengah update entri berkaitan dengan ruangan iklan, tetiba pc aku shut down sendiri siapa tak benggang yang pertama tu aku boleh sabar, yang kedua memang parah sikit lagi nk siap tunggu nk tekan button publised, DAMn, dia tershut down, apa lagi aku pon duk meroyan la kat wall facebook ekekek...haha nampaknya entri ini sudah lari jauh dari tajuknya, tapi ada aku kesah?

Sebab malam ni aku ingin lepaskan perasaan aku kat blog kesayangan aku ini, walaupun tidak ada seorang pon yang akan atau bakal meninggalkan jejak mereka iaitu komen ada aku kesah? tak sebab blog aku bukan hidup dengan komen tapi blog aku hidup dengan  trafik yang masuk dari blog aku ini sendiri, sebab itu aku tak ambik serius tentang komen semua ni sebab menyusahkan je aku raa..

Ok kembali kepada tajuk asal kita iaitu berkaitan dengan contest Eyriqazz VS Denaihati . Siapa tak kenal dengan dua otai blogger ini, meraka amat tersohor di dunia blogging di Malaysia ini, sebut je nama blog mereka pasti yang akal kenal ...ekek itu lah keistemewaan meraka ini ramai kenalan, sebab itu meraka semua dapat berjaya dalam duni penulisan seperti blogging ini..




Entri ini saya untuk menguji tahap dan kemampuan saya dalam melaksanakan dan memainkan peranan yang penting dalam enjin carian di malaysia, keyword yang saya target kali ini ialah Eyriqazz VS Denaihati .


EmoticonEmoticon