Dec 3, 2012

Adam dan Hawa Episode 58 (UPDATE)

Assalamualaikum dan salam sejahtera, di sini saya ingin berkongsi dengan anda drama adam dan hawa episode 58 dan 59 .


Seperti yang anda lihat pada tajuk, drama adam dan hawa sudah memasuki episode ke 58 pada malam ini ,untuk pengetahuan anda drama ini adalah drama paling panjang episode di Malaysia buat masa ini.

Selain itu, saya rasa kemungkinan besar bila drama adam dan hawa sampai ke episode akhir , cerita ini akan di filemkan kot itu hanya pendapat saya sebab dilihat dari reaksi penonton tentang drama adam dan hawa ini.

Kalau la drama adam dan hawa di filem kan mungkin akan menjadi satu cerita yang BOX OFFICE di Malaysia , harap macam tu la, dan untuk pengetahuan anda juga saya tak pernah tonton adam dan hawa episode 58 ini.

Saya hanya pernah tonton  video adam dan hawa episode 58 di Youtube .Baiklah tanpa membuang masa lagi saya akan kongsikan link untuk download adam dan hawa episode 58.

Video Youtube ADAM dan HAWA EPISODE 58 , 59 dan 60 .
 Episode 58--> HOTFILE - ZIPPYSHARE


EmoticonEmoticon