Dec 9, 2012

Siaran Langsung Perlawanan Malaysia vs Thailand 9 Disember 2012

Siaran Langsung Perlawanan Malaysia vs Thailand 9 Disember 2012 |Assalamualaikum saya kongsikan dengan anda link Live Streaming Malaysia vs Thailand 9 Disember 2012 .
live malaysia vs thailand aff semi final 2012 result siaran langsung malaysia vs thailand 9 disember 2012 aff
Pada malam, Harimau Malaya akan melayani kunjungan dari Thailand.Perlawanan separuh akhir Piala Aff Suzuki 2012 yang akan dilangsungkan di Stadium Nasional Bukit Jalil pada malam ini.

Di mana Malaysia  telah berjaya mara ke peringkat separuh akhir , selepas berjaya menduduki tangga ke dua dalam kumpulan B di mana Malaysia berjaya menewaskan Indonesia dan memperoleh 6 Mata hasil dari 2 kemenangan .

Lain pula berita Pasukan Thailand di mana mempunyai misi dan visi tersendiri di mana telah berjaya bermain secara cemerlang di peringkat kumpulan tanpa menghadapi sebarang kekalahan dan sekaligus berjaya mengutip 9 mata bernilat dan menduduki tempat pertama di kumpulan A.

Baiklah kembali kepada informasi saya iaitu berkaitan dengan Siaran Langsung Perlawanan Malaysia vs Thailand 9 Disember 2012 ia akan siarkan secara langsung di RTM melalui saluran tv TV1dengan liputan seawal 8 malam.

Selain itu, untun tonton secara  Live Streaming Malaysia vs Thailand 9 Disember 2012 di internet boleh melayari url atau link di bawah ini ok.



UrlLaman Web/Blog
http://www.rtm.gov.my/tv1Laman Rasmi TV1
http://www.ubolanetworktv.comUbola Network TV
http://soccerstream.bazookapenaka.com               Football Live Stream Bazookapenaka


1 Add Comment so far

good luck untuk malaysia khamis ini.


EmoticonEmoticon