Jan 28, 2014

Lagu Bahagiamu Deritaku Hafiz Juara AJL 28 2014

Lagu Bahagiamu Deritaku Hafiz Juara AJL 28 2014 |Assalamualaikum dan salam sejahtera buat anda semua yang sudi datang ke blog saya di sini saya ingin berkongsi informasi dan kegembiraan buat peminat Hafiz AF di mana telah bergelar Juara AJL 28 2014 buat kali kedua berturut-turut. Lagu Bahagiamu Deritaku telah menambat hati para juri dan sekali gus mengishtiharkan bahawa Hafiz dengan lagu Bahagiamu Deritaku untuk tahun 2014 . Tapi adakah Hafiz akan mempertahankan JUARA yang telah dia sandang sebanyak 2 kali berturut-turut ini? sama-sama kita saksikan pada tahun depan AJL Anugerah Juara Lagu 29 2015 itu pon kalau saya dan kita panjang umur. ^_^



Saya di sini ucapkan tahniah buat Hafiz dengan lagunya Bahagiamu Deritaku ini dan saya berharap agar musik tanah air kita bakal dipertandingkan di persada dunia . Insya Allah , sama-sama kita doakan ya, Selain itu, saya berharap juga para artis-artis di Malaysia ini tidak mengenakan pakaian yang MENDEDAHKAN AURAT sebab MEMDEDAHKAN AURAT ITU HARAM, walaupun GAMBAR KARTUN TETAP AURAT. Kepada meraka yang mencari Lirik Lagu Bahagiamu Deritaku Hafiz saya kongsikan di bawah ini.

Lirik Lagu Bahagiamu Deritaku Hafiz Juara AJL 28 2014 

Lirik Lagu Bahagiamu Deritaku – Hafiz
Ku dengar kau cinta sangat padanya
Ku dengar hatimu kini miliknya
Dia kan menjadi teman sehidup dan semati
Aku menjadi sahabatmu
Siksanya mengakui kau teman biasa
Terpaksa ku terima itu hakikatnya
Yang pasti aku tak mau lupakan cinta
Kau percik api membakar kenangan lama
Aku tak tahu menilai cintamu
Aku tak mampu pertahankan
Tinggalkanku, perlahan-lahan ku terima
Semakin ku sakit, semakin kau bahagia
Mengapakah aku jadi lemah
Sungguh ku tak sangka dia membawa jantungku bersamamu
Yang pasti aku tak mau lupakan cinta
Kau percik api membakar kenangan lama

Aku tak tahu menilai cintamu
Aku tak mampu pertahankan
Tinggalkanku, perlahan-lahan ku terima
Semakin ku sakit, semakin kau bahagia
Mengapakah aku jadi lemah
Sungguh ku tak sangka dia membawa jantungku bersamamu, bersamamu
Mengapakah aku jadi lemah
Sungguh ku tak sangka dia membawa jantungku bersamamu


EmoticonEmoticon