Feb 2, 2014

Arianae Rose Episode 21

Arianae Rose Episode 21 |Assalamualaikum dan salam sejahtera buat peminat drama bersiri arianae rose di sini saya akan berkongsi dengan anda link download serta video ariana rose episode 21 di sini. Saya tahu ramai di kalangan rakyat Malaysia apabila hari isnin sampai hari khamis tepat pada pukul 7 malam mereka akan duduk bersama keluarga dan tonton drama bersiri ariana rose episod 21 ni kan betul ke salah apa yang saya cakapkan ini? kalau betul tolong share pages ini ok.

Sebelum itu saya rasa berbesar hati untuk kongsikan dengan anda semua peminat drama bersiri ariana rose di sini saya bakal kongsikan sinopsis pendek drama bersiri ariana rose episode 21 di bawah, semoga dengan adanya sinopsis ringkas ini akan membuatkan anda lebih teruja untuk menonton ariana rose ep 21.



Ariana Rose Episod 21 

                   

Episode 21 - 30/1/14


Tengku Adam beritahu keluarganya yang dia akan sampai ke Malaysia dalam masa 20 hari lagi kerana dia mahu sucikan dirinya sebelum masuk kea lam rumahtangga. Pada masa itulah Puan Sri Lisdania risaukan kalau-kalau Adam benar benar tidak mahu kahwin.


Entri Arianae Rose Episode 21 by Hakim Mahmud
jangan tanya sebab apa saya tulis tajuk dia Arianae Rose Episode 21 bukannya Ariana Rose episod 21.ADA SEBABNYA.


EmoticonEmoticon