Feb 5, 2014

Borang Daftar E-Kasih | Jabatan Kebajikan Masyarakat Online

Borang Daftar E-Kasih | Jabatan Kebajikan Masyarakat Online |Assalamualaikum dan salam sejahtera buat anda semua yang hadir ke blog saya ini untuk mencari informasi berkaitan dengan borang daftar e-kasih online.  yang telah dikeluarkan oleh pihak Jabatan Kebajikan Masyarakat secara Online.

Masih ramai rakyat Malaysia di luar sana kesimpitan hidup di sini pihak Jabatan Kebajikan Masyarakat telah mengambil insiatif  sebagai langkah yang terbaik adalah dengan mengadakan Program Bantuan Baucar Kerja RM35 sehari secara online.Sila ke ruangan ini untuk mendapatkan Borang Daftar Bantuan Baucar Kerja RM35 Sehari Online.

Baiklah kita kembali kepada tajuk utama kita iaitu berkenaan dengan Borang Daftar E-Kasih . E-Kasih merupakan bantuan khas untuk membantu para keluarga miskin dan untuk membasmi kemiskinan tegar dinegara ini. eKasih merupakan Bank Data Kemiskinan Nasional yang mengandungi maklumat peribadi  mengenai kemiskinan bermula dari profil individu, program/bantuan yang diterima oleh Ketua Isi Rumah (KIR) dan Ahli Isi Rumah (AIR) daripada agensi pemberi bantuan sehinggalah kepada permohonan bantuan dan pemantauan keberkesanan program/bantuan yang diterima      


Borang Daftar E-Kasih/ Borang Lapor Kemiskinan

Sekiranya tuan/puan mempunyai apa-apa maklumat berkaitan kemiskinan, sila masukkan maklumat tersebut untuk semakan oleh Unit Penyelarasan Pelaksanaan, Jabatan Perdana Menteri.
sila layari atau klik borang Pendaftaran e-kASIH

Semakan Pendaftaran E-Kasih
sila layari https://ekasih.icu.gov.my/Semakan/Pages/CarianAwam.aspx


Info Borang Daftar E-Kasih | Jabatan Kebajikan Masyarakat Online telah ditulsi oleh Hakim Mahmud

Backlink to Google

1 Add Comment so far

borang pendaftaran e-kasih online


EmoticonEmoticon