Feb 4, 2014

Gambar Anak Khairul Fahmi Che Mat dan Leuniey Natasha

Gambar Anak Khairul Fahmi Che Mat dan Leuniey Natasha |Assalamualaikum dan salam sejahtera buat anda semua yang sudi datang ke blog saya di sini saya akan berkongsi dengan anda beberapa keping gambar anak KFCT dengan Leuniey Natasha.

Mungkin berita ini menjadi berita gembira buat semua peminat Khairul Fahmi Che Mat dan Leuniey Natasha pabila berita kelahiran bayi perempuan Khairul Fahmi Che Mat dan Leuniey.Saya ucapkan tahniah buat mereka berdua. Di mana isteri  Khairul Fahmi Che Mat iaitu Leuniey Natasha telah melahirkan Anak Perempuan pada isnin 3 Febuari 2014.


khairul fahmi dan leuniey natasha

Berita ini telah dikongsikan menerusi laman sosial Facebook milik  Khairul Fahmi Che Mat sendiri.Menerusi kenyataan itu lagi, turut diumumkan bahawa jantina anak pertama Khairul Fahmi adalah bayi perempuan. Puteri sulong pasangan ini dilahirkan secara normal tepat pada jam 2.55 petang dengan berat 2.75 KG. Terdahulu, Khairul Fahmi telah bernikah dengan pasangannya Leuniey Natasha pada 28 Disember 2012.


bayi perempuan khairul fahmi che mat dan leuniey natasha


Sekian sahaja bebelan saya di sini , terima kasih kepada mereka yang sudi datang ke blog saya semata-mata untuk membaca informasi berkaitan dengan Gambar Anak Khairul Fahmi Che Mat dan Leuniey Natasha . Entri ini telah ditulis oleh Hakim Mahmud.


EmoticonEmoticon