Mar 4, 2014

Syamsul Yusof Disyaki Demam Denggi

Syamsul Yusof Disyaki Demam Denggi |Assalamualaikum dan salam sejahtera , di sini kami ingin berkongsi dengan anda berita terkini berkaitan dengan Syamsul Yusof di mana beliau telah disyaki terkena demam denggi.

Untuk pengetahuan korang hari Pernikahan Syamsul Yusof dengan Puteri Sarah Liyana tingal 4 hari lagi.Dengan berita ini Puteri Sarah Liyana iaitu bakal isteri Syamsul Yusof agak sedih dengan berita yang kurang menyenangkan hatinya ini. Bukan itu saya kami dikhabarkan di mana Syamsul Yusof bakal suami Puteri Sarah Liyana telahpun dimasukkan ke  Pusat Perubatan Gleneagles kerana disyaki menghidap demam denggi. Sesungguhnya ini adalah satu ujian yang besar buat Syamsul.

perkahwinan syamsul yusof dan puteri sarah liyana

Walaubagaimanapun , Syamsul yusof sempat bergurau dengan Ibunya iaitu  Datin Patimah Ismail jika beliau tidak sembuh dari demam denggi itu beliau akan berkahwin di hosital kata ibunya kepada pihak media.

Mstar Online:-
Saya bawa Syamsul ke hospital pagi tadi lepas dia mengadu sakit kepala dan suhu badan dia sangat panas. Pada mulanya saya ingat hanya demam biasa sahaja, tapi bila sudah dua hari demamnya semakin teruk, saya terus bawa dia ke hospital dan doktor syak ia mungkin demam denggi.
Setakat ini doktor masih belum buat pengesahan rasmi tentang penyakit ini dan baru sahaja ambil darah untuk pemeriksaan lanjut. Syamsul juga ada berseloroh untuk bernikah di hospital jika keadaan belum sihat menjelang hari pernikahannya nanti

Mari la kita sama-sama berdoa agar Allah cepat sembuhkan demam denggi yang dihidapi oleh Syamsul Yusof serta doakan kesejahteraan kepada semua umat islam di dunia ini akan dihidup mereka diberkati oleh Allah dan sentiasa dalam lindungan Allah. Amin..

Entri bertajuk Syamsul Yusof Disyaki Demam Denggi telah ditulis oleh Hakim Mahmud


EmoticonEmoticon