Aug 28, 2014

Video Kes Buli Di Mukim Air Hitam Muar Johor

Video Kes Buli Di Mukim Air Hitam Muar Johor |Assalamualaikum dan salam sejahtera buat anda semua. Pada kali ini saya ingin kongsikan satu video yang bodoh kerana menjatuhkan air muka orang-orang melayu di Malaysia. Semua video seperti video gaduh , video lucah 3gp , Video seks , Video malam pertama dan macam-macam lagi. Tapi kali ini saya akan kongsikan Video Kes Buli Di Mukim Air Hitam Muar Johor.

Video rakaman kes buli di Mukim Air (Ayer) Hitam Muar Johor. Menerusi laman sosial pada 27 Ogos 2014, kini telah tersebar secara meluas di internet . Di mana rakaman video yang berdurasi 2 minit dan 9 saat yang memaparkan aksi sekumpulan remaja bawah umur memukul seorang mangsa tanpa belas kesihan. Menerusi laporan awal, punca insiden dipercayai akibat daripada SEORANG GADIS. Mangsa yang kena belasah merupakan budak batu 18 manakala sekumpulan samseng (suspek) berkenaan dari batu 20. Pihak polis telah menerima rakaman tersebut dan sedang melakukan siasatan dan terhadap kes berkenaan.

Video Kes Buli Di Mukim Air Hitam Muar Johor


 Pergaduhan ini berlaku KERANA SEORANG GADIS , ok di sini kita semua dapat lihat makin lama makin runtuh akhlak anak-anak bangsa kita bukan melayu sahaja cina dan india pun turut serta tapi mereka tidak la sebodoh anak-anak melayu semua ini, bangga apabila buat sesuatu perkara yang jahat diri berasa RIAK maka video-video pergaduhan seperti ini diupload dalam lama sosial seperti facebook dan youtube maka kes ini akan menjadi kes besar. KALAU BODOH TU SIMPAN LA SIKIT KAT RUMAH JANGAN TUNJUK SANGAT TAHAP KEBODOHAN KITA TU.

Terima kasih kepada Lonelystarz dan Youtube.


EmoticonEmoticon