Jan 2, 2015

Maharaja Lawak Mega Minggu 8 Full Online Video

Maharaja Lawak Mega Minggu 8 Full Online Video |Assalamualaikum dan salam sejahtera buat anda semua yang sudi datang ke blog saya di sini saya ingin berkongsi dengan anda beberapa video maharaja lawak mega minggu 8 full yang sedang disiarkan di saluran astro. Tapi sebab saya wujudkan posting ini kerana saya tahu bukan semua Rakyat Malaysia yang mampu untuk membayar bil Astro so saya share kerana saya ambil berat dengan mereka yang tidak berpeluang tonton Maharaja Lawak Mega Minggu 8 Full Online Video.

Gelanggang Maharaja Lawak Mega 2014 telahpun berada di minggu ke 8 lapan pada hari Jumaat 2 Januari 2015 yang bertempat di Dewan Auditorium MBSA Shah Alam. Unutuk pengetahuan anda, Siaran secara live turut disiarkan secara langsung yang akan bermula pada pukul 10.00 malam menerusi saluran rasmi Astro Warna (132) dan tayangan serentak juga di Astro Mustika HD (134). Untuk info, tema yang bakal dipersembahkan pada malam ini oleh 8 peserta MLM 2014 pada minggu ke 8 ini adalah bertemakan “bersama artis jemputan”. Terdahulu, Kumpulan Shake telah diumumkan tersingkir pada gelanggang MLM 2014 Minggu ke tujuh setelah mendapat keputusan undian paling rendah.

Video Maharaja Lawak Mega 2014 Minggu 8 Full Online



Nota: Video penuh Maharaja Lawak Mega 2014 minggu 8 akan dikemaskini sebaik sahaja rancangan mula bersiaran.


EmoticonEmoticon