Oct 29, 2014

Download Suamiku Encik Sotong Episode 2 dan 3

Download Suamiku Encik Sotong Episode 2 dan 3 |Assalamualaikum dan salam sejahtera. Di sini saya kongsikan link untuk muat turun drama bersiri terbaru di saluran Astro Ria dan Maya HD. Drama bersiri tersebut ialah Suamiku Encik Sotong Episode 2 dan 3. Bagi mereka yang terlepas untuk tonton Suamiku Encik Sotong Episod 1 korang semua boleh request dengan saya di ruangan komen untuk upload Episode tersebut. Jangan lupa tinggalkan komen di ruangan komen di bawah.

Download Suamiku Encik Sotong Episode 2 dan 3


Sinopsis Drama Bersiri Suamiku Encik Sotong

Drama Bersiri Suamiku Encik Sotong telah di adaptasi dari novel karya Syikin Zainal. Drama bersiri 13 episode dan telah dibintangi oleh Sharnaaz Ahmad dan Amyra Rosli. Drama ini Terbitan Global Station dan bakal ditayangkan pada 27 Oktober ini Setiap hari Isnin pukul 9 malam di saluran Astro Ria dan Maya HD.

Suamiku Encik Sotong


Sinopsis Suamiku Encik Sotong (Novel). Erica Soffea seronok kegembiraan. Mana tidaknya, dia bakal menjadi peneraju Khaleeda Holding.Tapi  Walaupun hubungannya dengan arwah nenda bu-kanlah rapat sangat pun. Terasa macam hendak buat aksi akrobatik ketika namanya diumumkan (terlebih sudah). Naik senak kepala Erica bila dia terpaksa dijodohkan dengan sotong peliharaan nendanya, Farish. Dah lah tak macho, pakai baju warna pink. Kalau bercakap tangan bukan main lentik lagi macam orang nak main mak yong. Farish terpaksa menerima Erica kerana dua sebab. Pertama, sebab wasiat arwah Tengku Khaleeda. Kedua, kerana tidak tahan dengan perangai berlagak Erica. Lagipun bukan lama sangat dia perlu bergelar suami pada diva berlagak itu, tiga tahun sahaja. Dalam tempoh perkahwinan mereka jatuh cinta. Tapi... cinta itu bukan milik mereka berdua. Milik siapa ya?Peninglah, kalau dah dapat suami sotong. Bukan hanya lembut fizikaltapi lembut juga hatinya. Erica pula terpaksa terus bersama dengan Encik Sotongnya kerana cinta. Encik sotong bukan lelaki biasa, tetapi lelaki yang sanggup berkorban segala-galanya demi tidak mahu melihat Erica merana. Walaupun jiwa lelakinya menderita, tapi sampai bila?

Download Suamiku Encik Sotong

Episode 1
Episode 2
Episode 3
Episode 4
Episode 5
Episode 6
Episode 7
Episode 8
Episode 9
Episode 10
Episode 11
Episode 12
Episode 13


EmoticonEmoticon