Jan 8, 2011

Ada sapa sapa jumpa budak ni ?

image
Salam semua blogger....kat sini saya nak mintak tolong skit sebarkan poster missing child nih. Harap-harap dengan menyebarkan gambarnya mungkin dapat menyelamatkan nyawa seseorang. Hanya ini yang dapat kita buat...please!!! Kalau ade ape-ape info, contact this person in FB 'Norazuin Munajiincase u have any news about this handsome boy...harap semua dapat membantu...insyallah.-ATP
My prayers for him n his family

Hurm .. aku diminta oleh seorang sahabat blogger untuk meyebarkan info ini .. Aku tak pasti samada ada berita terkini mengenainya atau tidak .. Tapi aku bantu mana yang termampu ..
Bab bab kebajikan sosial gini , mmg kita sebagai blogger patut amik tau.. Jangan dok kelip mata kat trafik je tau .. haaa... Tak rugi skit pon kalau kita sebarkannya .. Mana la tau kan .. hari ni hari dia .. esok esok ?
Tu je la ... malas nak bebel lebih.. suma besau besau dah ... hehehe

2 Add Comment


EmoticonEmoticon