Luqman Hakim

Berkongsi Info berkaitan dengan Isu Semasa,Sukan, Senarai Gadget Baru, Lagu Baru 2017, Gosip Artis Malaysia, Doa dan Ayat Ruqyah.

LIRIK LAGU ANAK KAMPUNG JIMMY PALIKAT

LIRIK LAGU ANAK KAMPUNG JIMMY PALIKAT ? Assalamualaikum dan salam sejahtera buat anda semua yang sudi datang ke blog saya dan di sini saya mengambil peluang untuk mengucapkan jutaan terima kasih kepada anda semua kerana selalu datang melawat ke blog saya yang serba kekurangan ini, walaupun dalam serba kekurangan tapi mesti ada kelebihannya kan... ok kembali kepada tajuk asal kita ok sebab saya malas nak mengulas panjang iaitu berkaitan dengan lirik lagu anak kampung jimmy palikat menjadi top 10 kat google skung ni sebab ramai yang mencarinya..hehe


LIRIK LAGU ANAK KAMPUNG JIMMY PALIKAT

Memang aku ini anak orang miskin
Tiada apa-apa yang dapatku berikan
Engkau memang cantik memang tidak padan
Dan tidak sepadan
Aku anak kampung tiada pelajaran
Kuli-kuli sahaja memang tidak padan
Cantik bha kau itu banyak yang tergoda
Lagi orang kaya
Chorus
Tiada keretaku bawa kau jalan-jalan
Rumahku pun teda ada pun bapa punya
Apa lagi belanja mahu bayar berian
Kahwin sama kamu
Bukannya ku tidak suka sama kamu
Tapi aku takut hidup kau kan sengsara
Kerana aku cinta
Aku lepaskan kau sama orang lain
Engkau masih muda cantik lagi menawan
Janganlah kau cari lelaki macam saya
Engkau memang cantik
Nanti kau menyesal tiadalah guna
Tiada keretaku bawa kau jalan-jalan
Rumahku pun teda ada pun bapa punya
Apa lagi belanja mahu bayar berian
Kahwin sama kamu
Bukannya ku tidak suka sama kamu
Tapi aku takut hidup kau kan sengsara
Kerana aku cinta
Aku lepaskan kau sama orang lain
Previous
Next Post »
0 Komentar untuk "LIRIK LAGU ANAK KAMPUNG JIMMY PALIKAT"

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 Luqman Hakim - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia