Oct 31, 2011

Cerita Lucah Main Bontot Isteri ( 3gp bontot)



Assalamualaikum, hari ni saya amat tertarik dengan keyword main bontok isteri saya tertarik dengan perkataan di blog kawan saya itu,lalu saya terpikit untuk tulis entri tentang melayu main bontot .

Mungkin korang mengagak aku ni sudah pernah dan cuba main bontot kan? Tetapi fikiran yang korang semua itu salah ini kerana aku tak pernah pon main bontot haha nak mati ke mau bontot mana tau tertangkap semasa main bontot tu tak ke malu .

Di google ramai orang  mencari isi kandungan berkaitan dengan main bontot isteri dan melayu main bontot. Bagi aku,kalau ingin main bontot pon tunggu lepas kahwin la,baru seronok main bontot isteri kan ni duk main bontot orang lain dah la tak sah dapat DOSA BESAR plak tu..hadoi..kepada korang yang suka main bontot ni sudah la berhenti je ok dan yang suka download main bontot 3gp tu dah la dosa je..haha

6 Add Comment

kalo menuruut islam ,boleh ke main bontot isteri pas kawen??

main bontot haram walaupun sudah berkahwin. juga aksi aksi barat yang lain.

bukan je haram tapi najis!,slap2 ada cacng!

betul tu setuju sikecikkk muahhhhh chup chup

Main bontot lagi sedap kemut keliling dari pada main nonok emmmmm best feel good


EmoticonEmoticon