Sep 30, 2011

Inilah sebabnya, Rasulullah sukakan kucing


http://vivaladita.files.wordpress.com/2011/08/kucing.jpg?w=228&h=221
Nabi menekankan di beberapa hadisnya bahawa kucing itu tidaklah najis. Malah diperbolehkan untuk berwudhu menggunakan air bekas minum kucing kerana dianggap suci. 
Lantas kenapa Rasulullah Saw yang buta baca-tulis, berani mengatakan bahwa kucing suci, tidak najis? Lalu, bagaimana Nabi mengetahui kalau pada badan kucing tidak terdapat najis?

Pada kulit kucing terdapat otot yang berfungsi untuk menolak sel bakteria. Otot kucing itu juga dapat menyesuaikan dengan sentuhan otot manusia.

Pada permukaan lidah kucing ditutupi oleh berbagai benjolan kecil yang runcing, benjolan ini bengkok mengucup seperti kikir atau gergaji. 
Bentuk ini sangat berguna untuk membersihkan kulit. Ketika kucing minum, tidak ada setitis pun cairan yang jatuh dari lidahnya.

Koleksi Gambar Perkahwinan Nabil Raja Lawak dan Zira

Assalamualaikum,di sini saya kongsikan gambar nikah Nabil Raja Lawak dengan insan pilihannya iaitu Zira.Perkahwinan Nabil dan Zira berlangsung secara sederhana sahaja walau apa pun semua itu bukan menjamin kebahagian rumah tangga mereka..yang menjamin kebahagian rumah tangga adalah kasih sayang
antara isteri dan semua tercinta.

zira
Lagi beberapa keping gambar sekitar majlis perkahwinan Nabil Raja Lawak dan Zira dengan membaca entri ini sepenuhnya.

Seram:Bola Bowling Diperbuat dari Kepala Mayat Orang.

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat anda semua..hari ni saya ingin kongsi sesuatu yang EXTREME sikit...haha korang nak tau apa?? sila lihat di bawah ok...
13137930467283893


1313793047702370


1313793048745730


13137930417738046


13137930428728518


13137930439348034


13137930450411986


13137930457163459

Amacam extreme tak??

Kisah Benar : Pemuda yang Ditunda Kematiannya


http://3.bp.blogspot.com/_NbNw1PvEVLI/TTQRAq2yquI/AAAAAAAADLQ/bth35_Q1SIA/s1600/kematian.jpg

Kematian memang di tangan Allah. Tetapi mempercepat dan melewatkan kematian adalah hak Nya juga. Maka ada satu perkara yang boleh membuat kematian menjadi sesuatu yang boleh ditunda. bagaimana caranya dan mengapa boleh terjadi?

Kisah ini benar-benar terjadi pada masa kenabian Ibrahim a.s. Suatu hari, Malaikat Kematian mendatangi Nabiyallah Ibrahim, dan bertanya, “Siapa anak muda yang tadi mendatangimu wahai Ibrahim?”

10 pintu syaitan di alam nyata



Pintu-pintu tersebut tidak boleh terbuka kecuali jika seseorang mengetahui pintu-pintu tadi. Syaitan tidak boleh terusir dari pintu tersebut kecuali jika seseorang mengetahui cara syaitan memasukinya. 

Cara syaitan untuk masuk dan apa saja pintu-pintu tadi adalah sifat seorang hamba dan jumlahnya amatlah banyak. 

Pada masa ini kami akan menunjukkan pintu-pintu tersebut yang merupakan pintu terbesar yang setan biasa memasukinya. Semoga Allah memberikan kita pemahaman dalam permasalah ini.

Allah Maha Adil: 4 Malaikat mendatangi manusia semasa sakit


Tak perlu anda bersedih dalam sakit kerana itu adalah ujian dalam ibadah anda. Salah satu bukti kasih sayang-NYA adalah, Tuhan mengutus 4 malaikat untuk selalu menjaga kita dalam sakit. Berikut adalah penjelasannya;
“Apabila seorang hamba yang beriman menderita sakit, maka Allah memerintahkan kepada para malaikat agar menulis perbuatan yang terbaik yang dikerjakan hamba mukmin itu semasa sihat dan semasa waktu senangnya.”
Ucapan Rasulullah SAW tersebut diriwayatkan oleh Abu Imamah al Bahili. Dalam hadist yang lain Rasulullah bersabda :
“Apabila seorang hamba mukmin sakit, maka Allah mengutus 4 malaikat untuk datang padanya.”

Manusia Paling Tua berumur 256 tahun




Jagalah agar hatimu tetap tenang, duduklah seperti kura-kura, berjalanlah dengan riang seperti merpati dan tidurlah seperti seekor anjing.” Itulah nasihat yang diberikan oleh Li Chung Yun ketika seorang ketua suku bernama Wu Pu Fei mengundangnya ke rumah dan menanyakan rahsia umur panjang. Li Chung Yun meninggal pada 6 Mei 1933 ketika berumur 256 tahun.

Gambar Anjing Terbesar Di Dunia.


inilah gambar anjing terbesar di dunia..amacam besar tak?

Kepentingan DOA PENGASIH


Kepentingan Doa Pengasih Dalam hidup kita.

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat anda...di sini saya ingin kongsikan dengan dengan anda semua doa pengasih...mungkin ramai yang tidak tahu apakah kegunaan ayat pengasihkan?takpa saya akan kongsikan tentang doa pengasih semuanya di sini...
Doa pengasih ini baik diamalkan supaya mendapat kekasih yang dihajati. Jika suka seseorang itu berusahalah secara baik dan bukan secara paksaan seperti menggunakan minyak dagu, minyak cenuai dan lain-lain minyak yang dimentarakan dengan menggunakan sihir. 

Jika mengamalkan ayat-ayat suci Allah SWT akan mendapat berkat serta kasih sayang yang tulin. Kasih sayang berpanjangan. Jika menggunakan ilmu pengasih yang menggunakan sihir, selepas masanya, kekasih anda akan sedar dia disihirkan. Jauhkan sihir kerana ia adalah syirik dan dosa besar . Tak bau syurga bila mati.

Firman Allah SWT maksudnya:

PANDUAN SOLAT HAJAT DENGAN BETUL

Assalamualaikum, kali ini saya tertarik untuk menulis tentang Panduan Solat Hajat Dengan Betul. Masih ramai diantara kita yang tidak tahu untuk menunaikan solat hajat. Mungkin ramai yang tidak tahu kelebihan solat hajat antaranya adalah kita meminta doa diperkenankan Allah S.W.T agar doa kita mustajab dan diterima olehNya.
PANDUAN SOLAT HAJAT
Solat Hajat Yang Mustajab
Solat sunat hajat adalah solat yang dilakukan untuk meminta sesuatu yang dihajatkan samaada besar mahupun hajat yang kecil, untuk diperoleh hajat tersebut. Waktu Afdal Solat sunat hajat dilakukan pada malam hari iaitu 2/3 malam terakhir. Solat sunat ini dilakukan sebanyak 2 rakaat. Solat sunat ini mempunyai kelainan kerana pada sujud yang terakhir, mukmim yang melakukan solat hajat itu perlu memuji-muji Allah dan besertakan dengan niat hajat yang hendak dicapai. Sesudah melakukan solat hajat, perlu berdoa sekali lagi agar permintaan mudah di kabulkan.

PANDUAN SOLAT HAJAT:

Sebelum menunai solat sunat hajat ini antara panduan yang betul sebelum menunaikan ibadat tersebut. Mandi terlebih dahulu dan mengambil wuduk. Pakaian yang bersih, yang afdal berwarna putih.

Lafaz Niat:

أصَلِّي سُنَّةَ الحَاجَةِ رَكَعَتَيْنِ لِلهِ تَعالىَ

Ushollii sunnatal haajati rok’ataini lil laahi ta’aalaa” 

Ertinya:

“Sahaja aku solat hajat dua rakaat kerana Allah Taala”

SEBENARNYA SOLAT HAJAT BOLEH DILAKUKAN DALAM 22 CARA SOLAT. HANYA CARA SOLAT HAJAT PERTAMA SEHINGGA CARA SOLAT HAJAT KEEMPAT DITERANGKAN KALI INI.

1.Cara Solat Hajat yang pertama – Dibuat sebanyak 2 rakaat, Baca mana-mana ayat lazim selepas surah Al-Fatihah. Selepas salam masih mengadap kiblat, baca surah Alam nashrah (Al-syarh) sebanyak 152 kali. Kemudian mohonlah segala hajat pada Allah SWT.

2.Cara Solat Hajat yang kedua – Dibuat sebanyak 2 rakaat. Rakaat Pertama dibaca surah Al-Fatihah sekali dan Surah Al-Kafirun 10 kali. Rakaat Kedua dibaca surah Al-Fatihah sekali dan surah Al-Ikhlas 10 kali.

Apabila selepas memberi salam, hendaklah sujud dan membaca selawat keatas nabi sebanyak 10 kali: 

"Allaahumma sholli ‘alaa habiibika sayyidinaa Muhammadin wa aalihi wa shohbihi wa sallim".

Kemudian membaca Tasbih 10 kali: 

"Subhaanallah walhamdu lil-laah wa laa ilaaha illallaah wal llaahu akbar. wa laa haula wa laa quwwatta illaa bil laahil ‘aliyyil ‘azhiim."

Kemudian Doa ini 10 kali: 

"Robbanaa aatinaa fid dunyaa hasanah, wafil aakhirati hasanah, wa qinaa ‘adzaaban naar."

Kemudian mohonlah segala hajat semasa waktu dalam keadaan sujud.

3.Cara solat hajat yang ketiga – Sebelum solat, mengucapkan Asktag-firullah uladzim seberapa banyak yang boleh untuk memohon keampunan dan keredaan daripada Allah SWT. Baca Al-Fatihah sekali dan hadiah pahalanya kepada Nabi besar SAW, seterusnya kepada sekalian roh sahabat-sahabat, keluarga-keluarga mereka, para-para tabi’in, wali Allah dan ulama as solihin serta kaum Muslimin dan Muslimat.

Kemudian baca Surah Yasin sebanyak 4 kali berturut-turut kemudian baca doa berikut:

“Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang. Maha Suci (Allah) yang melepaskan dari setiap hutang,Maha Suci (Allah) yang melegakan dari setiap kesedihan. Maha Suci (Allah) dimana urusanNya diantara Kaf dan Nun,Maha Suci (Allah) dimana apabila Dia berkehendak untuk membuat sesuatu, Dia akan berkata; jadi, maka iapun terjadi. Wahai Yang Maha Hidup dan Maha Berdiri, rahmatilah penghulu kami Muhammad dan lakukanlah untukku (tunaikanlah hajat ini)…………sebutkan apa-apa hajat anda dan anda bangun untuk menunaikan solat hajat sebanyak dua rakaat seperti kaifiat solat hajat yang ke-2 tadi.

4.Cara solat hajat yang keempat – Dibuat sebanyak 6 rakaat dengan 3 salam. Mulakan dengan Bismillahirrahmanirrahiim sebanyak 786 kali. Kemudian solat sebanyak 6 rakaat dan 3 salam berturut-turut. Pada setiap rakaat hendaklah membaca Al-Fatihah dan diiringi surah Alam nashrah (Al-syarh) sebanyak 15 kali seterusnya dibuat setiap-tiap rakaat.

Doa Selepas Solat Hajat

Selepas kita selesai menunaikan Solat Hajat . Kita harus membaca doa selepas solat hajat ini agar hajat yang kita minta tercapai dan didengari olehNya.


PANDUAN SOLAT HAJAT
Solat Hajat Yang Mustajab


Doa Selepas Solat Hajat Rumi dan Jawi
AL-La-Hum-ma in-ni as-a-lu-ka bi-ma-‘aa-qi-dil ‘iz-zi min ‘ar-shi-ka, wa-mun-ta-Har rah-ma-ti min ki-ta-bik, wa-bis-mi-kal ‘a-zo-mi, wa-waj-Hi-kal ‘a-la, wa-ka-li-maa-ti-kal tam-mah. La-’i-la-ha ‘il-laL-Laa-Hul ha-lii-mul ka-riim, sub-ha-naL-Laa-hi rab-bil ‘a-zhim, al-ham-du LiL-La-Hi rab-bil ‘a-la-miin. as-a-lu-ka muu-ji-baa-ti rah-ma-tik, wa-‘a-zaa-i-ma magh-fi-ra-tik, wal-‘is-ma-ta min kul-li zhan-bi, wal-gha-nii-ma-ta min kul-li birr, was-sa-la-ma-ta min kul-li ‘ithm. Laa-ta-da’ li zhan-ba ‘il-la gha-far-tah, wa-laa Ham-man ‘il-la far-raj-tah, wa-laa dai-nan ‘il-la qo-dhai-tah, wa-laa ma-ri-dhan ‘il-la sha-fai-tah, wa-laa fa-qii-ran wa-laa mis-kiy-nan ‘il-la agh-nai-tah, wa-laa jaa-hil-lan ‘il-la ‘al-lam-tah, wa-laa ‘a-duu-wan ‘il-la kha-zal-tah, wa-laa ‘ai-ban ‘il-la sa-sar-tah, wa-laa maiy-yi-tan ‘il-la ra-him-tah, wa-laa haa-ja-tan Hi-ya la-ka ri-dhan ‘il-la qha-dhai-tah. AL-La-Hum-ma in-ni a-ta-waj-ja-Hu bi-ka i-la rab-bi fii haa-ja-tii Ha-zhi-Hi li-tuq-dha lii Haa-ja-tii yaa-‘ar-ha-mar roo-hi-min. aa-miin.


Sebelum saya mengakhiri posting ini saya ingin berterima kasih kepada anda yang kerana sudi datang ke blog saya. Jangan lupa untuk membaca Kepentingan Doa Pengasih serta Doa Penerang Hati dan jangan lupa juga untuk melawat blog peribadi saya Hakim Mahmud.

Wasallam.

FAKTA MENARIK : AIR MANI SEBAGAI AWET MUDA


Menghilangkan Jerawat dengan Masker Sperma
Hasil kajian Johnson dan Everitt dalam bukunya Essential Reproduction (2000) menjelaskan bahawa air mani mengandungi kandungan gizi yang tinggi.Kandungan gizi yang tinggi dalam air mani dan sperma membuat manfaatnya menarik untuk diteliti, salah satunya untuk kecantikan seperti menghilangkan jerawat dan menjadikan wanita awet muda.
Benarkah sedemikian?
Dalam ejakulasi (kira-kira satu sendok teh) air mani sudah mengandungi 150 mg protein, 11 mg karbonhidrat, 6 mg lemak, 3 mg kolesterol, 7 % US AKG kalium, tembaga dan seng.

Fadilat Amalan Zikir Harian mahupun Zikir Harian Mengikut Hari


Assalamualaikum dan salam sejahtera...sudahkah anda mengamalkan zikir harian dalam kehidupan seharian anda??
jika belum...elok la jika anda amal  zikir harian ini...ini kerana terdapat banyak fadilat jika mengamalkan zikir harian ini..


Jaga mulut mu dari percakapan yang tidak berfaedah dan sia-sia. Diam mu lebih baik dari omong-omong kosong yang mengundangkan dosa. Kerana pulut santan binasa, kerana mulutlah badan binasa. Sebaik-baik manusia adalah manusia yang selalu mengingati Allah SWT. Tidak kira di mana dan apa juga yang dilakukan, hati kita sentiasa mengingati Allah. Dengan menyebut dan mengingati Allah, hati akan menjadi tenang. 

Sep 29, 2011

Lawak:Komik Doraemon Versi Kelantan


Assalamualaikum dan salam sejahtera buat anda..hari ni saya nak kongsikan komik Doraemon versi Kelantan.
haha ....korang dah pernah baca ke??huhu kalau korang baca sekali mesti nak baca lagi..

Teladan ~ Kisah Azab Mayat Seorang Polis Melayu


Sep 28, 2011

Gambar Extreme : Kayu Tersusuk Sampai Tembus Badan Remaja ini

12Assalamualaikum dan salam sejahtera buat anda semua..hari ini saya ingin kongsikan beberapa keping gambar extreme...gambar ini tentang seorang pemuda tersusuk kayu hingga menebusi tubuhnya...haha...dengan memang extreme..tapi lagi extreme kalau korang lihat sendiri..

Lawak Lucah 18 sx : Ibu, Ayah Dan Anak 5 Tahun

Lawak Lucah 18sx : Ibu , Ayah Dan Anak 5 Tahun

Ada seorang budak berumur 5 tahun...tido berasingan dengan mak ayah dia, bilik sebelah menyebelah.

si anak ni time mlm dia terdengar mcm mak dia sakit,duk mengerang dan bunyi katil duk bergoyang dlm bilik mak dia..dia pun menjadi keheranan...setelah beberapa lama persoalan tu bermain difikirannya,dia pun cuba utk mengetahui jawapannya..

Suatu malam tu si anak memberitahu kepada bapaknya yang dia nok tido sekali sbb dio takut nok tido sorang...bila smpai masa tido,si anak buat pura2 tido...dlm bilik tu semua dah gelap,cuma nampak bebayang je...setelah ditunggu,mak dan ayah dia msk bilik...mak dan ayah dia ingatkan dia dah tido nyenyak...maka bermula lah pertarungan yang mendebarkan...si anak pula di dalam gelap cuba membuka mata tetapi hanya nampak bayang2 ayah berada diatas mak dia dan mendengar rintihan mak dia..maka sianak pun terus mendiamkan diri..setelah beberapa lama...tiba2 terdengar suara mak dia menjerit...nakkk keluarrrr nak keluarrrr.....lalu sianak pun terus bangun berdiri dan menjawab..nakkk iikuuutttt.....nak iikuuutttt...
kantoi......hehehehe....

Gambar Fail Seorang Perempuan Beraksi Panas ~Mengelikan

Maksud 'Apa Celup' Dalam Filem Hantu Bonceng


Allah Maha Esa :Aneh ~ Ikan Berkepala Dua Dijumpai Di China

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat anda semua..kali ini saya ingin kongsikan gambar ikan keli berkepala dua.....percaya atau tidak ini lah bukti nya...korang renung-renungkan la....maybe ramai yang tak percaya tapi korang ingat la ALLAH MAHA ESA dan Dia dapat tentukan apa yang dia inginkan terjadi...

Kerana Terlalu Suka Berjemur Ini PADAH NYA~ ~ Haha

Sep 27, 2011

Budak Membesar Dengan Hisap Tetek Lembu..Biar Betul?



* Tha Sophat, Kanak kanak peminum susu Lembu (AP Photo/ Heng Sinith )

VIVAnews - Minum susu Lembu tentu hal biasa bagi seorang bayi. Namun bagaimana jika ada bayi langsung meminumnya dari Lembu?

Gila Wanita Ini Berhubungan SEKS Dengan 919 Lelaki Dalam Satu Hari


Lisa Sparxxx, lahir 6 Oktober, 1976 di Bowling Green, Kentucky nama panggung seorang pelakon filem lucah Amerika. Lisa Sparxxx kini gangbang seks pemegang rekod dunia untuk mengadakan hubungan seks dengan rakan-rakan paling banyak dalam satu hari.

Seks Sparxxx dengan 919 orang pada 16 Oktober, 2004 di Warsaw, Poland pada acara tahunan ketiga dan Eroticon Gangbang Championship 2004.

Sparxxx Sebelum memasuki industri porn, dia seorang pelajar,dan kemudian memperoleh Sarjana Sastera dalam Multimedia dengan mata pelajaran perniagaan di University of Kentucky. Untukmembayar kolej, Sparxxx bekerja dan menguruskan salun rambut.

Sparxxx Memasuki industri lucah pada tahun 2002 untuk mewujudkan laman web anda sendiri, LisaSparxxx.com, dan pertama kali muncul dalam video lucah yang disiarkan pada tahun 2003 bertajuk Debutants kotor dengan Kuasa Ed. Sebelum ini, Sparxxx juga pelbagai di Radio Ksex.

Sparxxx muncul dalam 2 Season of The WB The Life Surreal, di mana beliau edited supaya dia kelihatan seperti dia telah melakukan seks oral pada Erik Estrada. Ini berterusan untuk parti kolam di kediamannya tpara porn star Ron Jeremy. Lisa Sparxxx juga muncul dalam video muzik hip hop dengan pelakon OliviaO'lovely Murs.

Lisa Sparxxx bermain dalam Meiko filem di Sabat The Witch, filem seram yang diarahkan pada tahun 2005 Jeff Leroy. Lisa Sparxxx telah berkahwin sejak 1995.

Manusia bertanduk di dunia

TANDUK sering dikaitkan dengan haiwan yang meragut rumput seperti kambing dan rusa. Namun begitu, hanya haiwan jantan yang memiliki tanduk.


Bagaimanapun, seorang wanita China telah ditumbuhi sebatang tanduk menyerupai tanduk kambing di tepi kiri kepalanya.

Tanduk wanita berusia 101 tahun dari Kampung Linlou, Wilayah Henan itu, Zhang Ruifang, bermula sebagai benjolan kecil di dahinya dua tahun lalu. Tanduk itu sudah tumbuh sehingga enam sentimeter panjang.

“Tanduk ini bermula daripada sebuah bentuk yang tebal, kulit kasar di tepi kiri dahinya. Kami tidak perasan mengenainya pada awalnya, tapi kemudian ia terus tumbuh.

“Sekarang ada sesuatu yang tumbuh di sisi kanan dahinya. Ia mungkin satu lagi tanduk yang lain,” kata anak bongsunya, Zhang Guozheng, 60.

Tanduk itu menyebabkan sakit pada kepalanya. Wanita bertanduk itu memiliki tujuh orang anak, enam lelaki dan perempuan dengan anak paling tua berusia 82 tahun.

Tinggal di daerah pedalaman dan hidup terlalu miskin untuk membayar kos rawatan hospital, anak-anaknya bimbang tentang keadaan ibu mereka tetapi terhibur oleh kenyataan bahawa dia tidak mengalami kesakitan.

Keadaan ini dikenali sebagai tanduk kulit yang jarang berlaku. Terdiri daripada keratin, tanduk ini biasanya berkembang pada orang dewasa yang lanjut usia, terutama mereka yang mempunyai sejarah berjemur di bawah sinar matahari.

Pada tahun 2003, seorang wanita dari Zhanjiang, selatan China, didapati tumbuh tanduk sepanjang 12 sentimeter (sm) di dahinya. Para doktor bingung dengan keadaannya itu dan sekadar mengandaikan Xiou Ling menghidap masalah ketidakseimbangan hormon.

Sesetengah pakar berpendapat pencemaran radiasi turut menyebabkan manusia ditumbuhi benjolan seperti tanduk.


(A)MENURUT ibunya, rupa George seperti syaitan selepas dibedah. (B)WAJAH George sekarang.


Seorang lagi rakyat China, Huang Yuanfan, tumbuh tanduk kecil berukuran 7 sentimeter di belakang kepalanya. Tanduk tersebut tumbuh dua tahun lepas dan ia semakin membesar.

“Saya sudah cuba beberapa kali untuk memendek dan mencabut tanduk tersebut tetapi masih tiada perubahan berlaku, malahan semakin membesar,” katanya.

Menurut lelaki itu lagi, tanduk tersebut belum menunjukkan tanda-tanda untuk berhenti tumbuh.

“Saya sudah berjumpa dengan banyak doktor tetapi punca kepada ketumbuhan ini belum diketahui. Mereka pernah beberapa kali mencabut tanduk tersebut tetapi ia tetap tumbuh semula,” kenang beliau.


Walaupun manusia bertanduk dianggap aneh, masih ada pengikut fahaman tertentu khususnya yang berkaitan penyembahan syaitan membuat implan tanduk. Ini termasuk seorang lelaki dari Tulsa, Amerika Syarikat, Jesse Thornhill, 28, yang mengaku diri pengikut syaitan.

Manakala cerita manusia bertanduk sentiasa mendapat tempat di dada akhbar berpengaruh dunia termasuk di Amerika Syarikat dan Britain.

Minggu ini, akhbar-akhbar melaporkan bagaimana seorang budak lelaki berusia lima tahun, George Ashman, mendapat benjolan berbentuk tanduk di kiri dan kanan dahinya selepas melakukan pembedahan membuang tanda lahir di Hospital Great Ormond, London.

Ibunya, Karen, membuang tanda lahir itu kerana khuatir anaknya akan menjadi bahan ejekan rakan-rakannya.

Ketika George berusia empat tahun, dia menjalani pembedahan untuk meregangkan kulit dahinya sehingga tanda lahir tersebut dapat dihilangkan dan ditutupi dengan jaringan kulit baharu.

Doktor turut menyisipkan dua jaringan peregang di bawah kulitnya, yang akan membesar secara bertahap sehingga terlihat seperti dua tanduk besar.

Selama empat bulan, gumpalan tersebut mengembang dan meregangkan kulit dahinya. Karen sangat terkejut.

“Tanduk itu lebih besar daripada yang saya sangkakan. Ia nampak seperti syaitan,” ujarnya. Mujurlah alat itu dikeluarkan empat bulan kemudian iaitu April lalu.

Sep 26, 2011

Menarik Katak Mengeluarkan Bunyi Seperti Seekor Kucing

Sejumlah penyelidik di India menemukan 12 spesies katak baru. Selain spesies baru, mereka juga berhasil menemukan tiga spesies katak @ kodok yang dianggap sudah pupus.

Makan katak hidup-hidup untuk ubati sakit perut

Di Wilayah Jianxi, China, Jiang Musheng (66thn) sering merasa sakit perut dan batuk selama bertahun tahun ketika dia masih muda dan berumur 26 tahun.
Jiang pada waktu itu sering mengadu sakit perut ini kepada seorang tabib bernama Yang Dingcai yang kemudian menyarankan dia untuk memakan katak pohon hidup-hidup untuk mengubati penyakitnya tersebut.
Pada walnya, Jiang merasa geli dan jijik untuk memakan katak hidup-hidup tetapi sang tabib yang memperlihatkan kepadanya dengan menelan satu katak hidup-hidup. Lalu Jiang pun mengikutinya dan setelah sebulan melaksanakan nya, sakit perut Jiang betul betul hilang.
Dan kini, itulah yang terdapat dalam menu Jiang setiap hari, iaitu memakan tikus hidup hidup dan dia pernah memakan 20 ekor tikus hidup dalam sehari.

Gambar Rambut Afro Terbesar Di Dunia.



Assalamualaikum dan salam sejahtera buat anda semua,kali ini saya ingin kongsikan dengan ada tentang rambut...cakap pasal rambut ni gua pon tersentuh gak sebab rambut saya bukan lurus....ikal sikit..ada ubat tak untuk bagi luruskan rambut???sila bagi tau ekk saya nak beli..hehe berbalik kepada tajuk asal iaitu rambut..

KOrang dah lihat ke rambut AFRO terbesar di DUNIA??
amacam besar tak rambut dia??haha

Koleksi Kasut Nike Yang Bertumit Tinggi Khas Untuk Perempuan


Assalamualaikum dan salam sejahtera buat anda semua..hari ni saya ingin kongsikan gambar kasut nike yang bertumit...haha korang rasa ada tak??kalau korang tak percaya tengok sendiri la gambar di bawah ini ok..selamat tonton kasut nike yang cantik dan bertumit.

High Heel For Sell
Kuning menunjukkan simbol Keazaman

Koleksi Gambar Anak Kucing Sedih~Cute siot..haha


Kitten age 3month for sell
Alolololo, cedihnye muka majuk

Lawak: Diantara Cinta dan Kentut~apa kaitan??



CINTA dan KENTUT tidak bisa ditahan, keduanya bisa menjadi lega bila terlaksana.

CINTA tertahan = Sengsara, KENTUT ditahan = Menderita

Kalau CINTA dan KENTUT keras bersuara, tentu perasaan kita lega.

CINTA terkesan malu-malu tapi mau, KENTUT bikin malu-maluin baunya.

CINTA tanpa rasa, bukan CINTA namanya, KENTUT tak berbau, bukan KENTUT namanya.

CINTA itu rapuh, KENTUT itu bau.

CINTA itu halus, KENTUT itu virus.

CINTA diam-diam membuat orang mabuk kepayang, KENTUT diam-diam membuat orang mabuk kepalang.

CINTA bagi kebanyakan orang muda, “Ahhh, CINTA monyet…!”

KENTUT didepan banyak orang, “Sialan, monyet lu…!”

CINTA dan KENTUT sama-sama sering dicari:

Kalau sudah CINTA: “Dimana engkau duhai kekasih?”

CINTA berlebih membuat orang terbuai, KENTUT berlebih membuat orang terkulai.

CINTA menyatukan persepsi, KENTUT menyatukan emosi.