BREAKING NEWS

Info Artis

Advertisement

?max-results="+numposts5+"&orderby=published&alt=json-in-script&callback=recentarticles8\"><\/script>");

Category 7

Sep 26, 2011

Koleksi Kasut Nike Yang Bertumit Tinggi Khas Untuk Perempuan


Assalamualaikum dan salam sejahtera buat anda semua..hari ni saya ingin kongsikan gambar kasut nike yang bertumit...haha korang rasa ada tak??kalau korang tak percaya tengok sendiri la gambar di bawah ini ok..selamat tonton kasut nike yang cantik dan bertumit.

High Heel For Sell
Kuning menunjukkan simbol Keazaman

High Heel For Sell
Ungu memberi simbol  Pertimbangan Yang Baik


High Heel For Sell
Biru memberi simbolik kepada persahabatan amat penting bagi anda


High Heel For Sell
Nampak ranggi dengan pattern Anime


High Heel For Sell
Sesuai untuk peminat Popoye de Sailormen!


High Heel For Sell
Hitam memberi simbolik kepada kuasa


High Heel For Sell
Sama macam biru di atas


High Heel For Sell
Diperbuat daripada kulit hitam 

4 comments :

  1. nk yg color itam ! tp nike die colr merah lg lawa . ade x ?

    ReplyDelete
  2. perh...

    nak beli satu lah..

    y wne purple.. ;)

    ReplyDelete
  3. tentu mahal kan..tapi cantik teringin pula nak memiliki sepasang macam ni semua tu lawa kecuali patern anime nampak tak sesuai langsung

    ReplyDelete

 
Copyright © 2013 Luqman Hakim
Share on Blogger Template Free Download. Powered byBlogger