BREAKING NEWS

Info Artis

Advertisement

?max-results="+numposts5+"&orderby=published&alt=json-in-script&callback=recentarticles8\"><\/script>");

Category 7

Sep 28, 2011

Lawak Lucah 18 sx : Ibu, Ayah Dan Anak 5 Tahun

Lawak Lucah 18sx : Ibu , Ayah Dan Anak 5 Tahun

Ada seorang budak berumur 5 tahun...tido berasingan dengan mak ayah dia, bilik sebelah menyebelah.

si anak ni time mlm dia terdengar mcm mak dia sakit,duk mengerang dan bunyi katil duk bergoyang dlm bilik mak dia..dia pun menjadi keheranan...setelah beberapa lama persoalan tu bermain difikirannya,dia pun cuba utk mengetahui jawapannya..

Suatu malam tu si anak memberitahu kepada bapaknya yang dia nok tido sekali sbb dio takut nok tido sorang...bila smpai masa tido,si anak buat pura2 tido...dlm bilik tu semua dah gelap,cuma nampak bebayang je...setelah ditunggu,mak dan ayah dia msk bilik...mak dan ayah dia ingatkan dia dah tido nyenyak...maka bermula lah pertarungan yang mendebarkan...si anak pula di dalam gelap cuba membuka mata tetapi hanya nampak bayang2 ayah berada diatas mak dia dan mendengar rintihan mak dia..maka sianak pun terus mendiamkan diri..setelah beberapa lama...tiba2 terdengar suara mak dia menjerit...nakkk keluarrrr nak keluarrrr.....lalu sianak pun terus bangun berdiri dan menjawab..nakkk iikuuutttt.....nak iikuuutttt...
kantoi......hehehehe....

Post a Comment

 
Copyright © 2013 Luqman Hakim
Share on Blogger Template Free Download. Powered byBlogger