Apr 22, 2012

SINOPSIS FILEM NGORAT | TRAILER , DOWNLOAD,WATCH ONLINE

SINOPSIS FILEM NGORAT | Assalamualaikum dan salam sejahtera buat anda semua, dan saya berterima kasih kepada anda yang sudi datang ke blog saya ini,baiklah di sini saya ingin kongsikan dengan anda filem baru 2012 di malaysia iaitu film ngorat.

Di bawah ini saya ada sertakan sinopsis filem ngorat beserta dengan trailer filem ngorat sekali.Harap korang suka la dengan teknik penulisan saya yang tahap budak PRA ni hehe..


SINOPSIS FILEM NGORAT

Ngorat mengisahkan Ijam, merupakan seorang jejaka yang kurang bernasib baik dalam mencari pasangan sehinggalah dia bertemu dengan Arjuna Cinta yang menjanjikannya boleh bertemu jodoh dalam 30 hari sekiranya Ijam menurut petua-petua yang diberikan. Tapi apabila petua-petua yang diberi tidak menunjukkan hasil, malah membahayakan persahabatan Ijoe dengan teman baiknya, Kira, Ijam harus mencari kekuatan untuk memilih sama ada untuk terus mendengar petua Arjuna Cinta atau persahabatannya dengan Kira akan putus buat selama-lamanya.


Filem Ngorat, adalah filem terbitan Grand Brilliance dan bakal ditayangkan di pawagam pada Julai 2012. Filem Ngorat dibintangi oleh pelakon paling popular 2012, Aaron Aziz dan Erra Fazira, Iedil Putra, Nas-T dan Zain Ruffedge, Dira Abu Zahar, Dynas.



Youtube Filem Ngorat



1 Add Comment so far

Mana Download Link cerita ini?


EmoticonEmoticon