Dec 14, 2012

Semakan Keputusan Maktab Perguruan 2013

Semakan Keputusan Maktab Perguruan 2013 |Assalamualaikum dan salam sejahtera buat anda semua, di sini saya ingin kongsikan Semakan Keputusan Maktab Perguruan 2013 atau Semakan IPG 2013.

Semak Keputusan Maktab Perguruan 2013

Saya amat gembira kerana dapat berkongsi dengan anda informasi berkaitan tentang keputusan maktab perguruan 2013.Untun pengetahuan anda semua Tarikh semakan penggilan temuduga maktab perguruan KPLSPM 2013 boleh dibuat mulai __ April 2013.(akan diupdate )

Kepada semua calon SPM yang telah membuat permohonan KPLSPM 2013 , anda boleh membuat semakan panggilan temuduga di laman sesawang Kementerian Pelajaran Malaysia.

Di sini , saya ingin mengambil peluang untuk mengucapkan taniah kepada yang  berjaya ke maktab perguruan 2013 , kawan-kawan saya ramai tidak berpeluang untuk ke maktab..huh amat susah juga ekk hehe saya tak mintak pon maktab ni sebab resutl spm 2012 .

Bila korang dah buat Semak Keputusan SPM 2012 , kalau ada yang sudi untuk berkongsikan Keputusan SPM 2012 korang sini la Online.


EmoticonEmoticon