Jun 22, 2012

CERITA LUCAH 2012 MAIN DENGAN DOKTOR

CERITA LUCAH 2012 MAIN DENGAN DOKTOR ? Assalamualaikum dan salam sejahtera buat anda semua, di sini saya ingin berkongsi dengan anda semua satu cerita tapi saya tak nak bagi tau sama ada cerita tersebut adalah cerita lucah ataupun cerita lucu , korang yang tentukan ok.




Seorang janda yang sudah tiga kali kawin-cerai diperiksa doktor. Waktu doktor mau periksa dalam, terjadinya percakapan.
Janda : “Hati-hati periksanya doktor, saya masih ‘perawan’ lagiii …!”
Doktor: “Laa? Katanya puan sudah kawin-cerai tiga kali, mana mungkin perawan lagi …?”
Janda : “Begini ceritanya doktor, bekas suami saya yang pertama mati pucuk.”
Doktor: “Oh gitu, tapi suami puan yang kedua pasti ok kan?”
Janda : “Ok doktor, cuma dia gay, jadi saya tak disentuhnya jugak.”
Doktor: “Pasti suami puan yang ketiga tak mati pucuk dan bukan gay kan?”
Janda : “Betul doktor, tapi dia tu jenis orang ‘politik’….”
Doktor: “Orang politik? Apa kena mengenanya dengan ke’perawan’nan puan …?”
Janda : “Dia cuma janji-janji saja doktor, tapi tak pernak dilakukannnnn!!!”

 Doktor: “?!?!?!?!?

2 Add Comment

Very sarcastic. terkene politician ;)

hehe....dont angry to me ok


EmoticonEmoticon