Luqman Hakim

Berkongsi Info berkaitan dengan Isu Semasa,Sukan, Senarai Gadget Baru, Lagu Baru 2017, Gosip Artis Malaysia, Doa dan Ayat Ruqyah.

PERLUKAH ETIKA BERBLOGGING?


 
Setiap bidang memerlukan etika. Kalau tak mengamalkan etika, maka korang takkan jadi professional. Etika dalam kedoktoran, etika dalam fotografi, etika dalam perguaman, etika dalam perniagaan… semuanya penting, untuk menjadikan diri lebih proffesional.
Etika Berblog
Perlu ke? Ini isu sirius, dunia blog kita sekarang dah tak macam dulu. Dulu orang berblog kerana suka-suka, sekarang orang berblog untuk dijadikan sumber pendapatan. So, pada pendapat saya, etika dalam berblog itu perlu!
Silibus dalam etika berblog
Sebenarnya etika ni takde silibus yang tepat, sebab semuanya berdasarkan logik pemikiran rasional. Semua sudah besar panjang, belajar pun tinggi-tinggi, setakat nak fikir etika ni rasanya takde la susah sangat kan?
Blog beretika hari ini: cisdel
Apa konsep etika berblog bagi korang?
wiki: Ethics (also known as moral philosophy) is a branch of philosophy that addresses questions about morality — that is, concepts such as good and evil, right and wrong, virtue and vice,justice, etc.
Previous
Next Post »
2 Komentar untuk "PERLUKAH ETIKA BERBLOGGING?"

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 Luqman Hakim - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia