Mar 25, 2011

Cubaan Bunuh Diri Di Kota Bharu (Kelantan)

ni la saat cemas..!!

perempuan ni bodoh buat malu kepada TOK GURU je..!
dah la Kelantan dikenali sebagai
Serambi Mekah...
rakyat pulak bukan macam yang
dikatakan.....

9 Add Comment

femous la pompuan tu... haha.. mne2 entri cite psal dy.. hurm.. ksian.. mcm da xde cre je nk slesaikn mslh..

manusia sekarang suka ambik jalan pintas . bunuh diri sebab orang lain , akhir nanti diri sendiri yang merana .

betul tu...clash dengan 4we pon smpai bunuh diri malu la!!da la dosa besar lepas tu kalau mati duduk dalam neraka jahanam selama-lamanya...!!
nauzubillah min zalik

Semua org buat entry ni dik.menarik agaknya.heheh..

akak rasa nak lempang ke budak ni. ayooo..
klu mati xpela jugak. ni tak mati, buat malu je..

Kenapalah jd cam tu

die putus cinta....dan die mangandung..tapi kandungan die gugur masa jatuh tu..haha bodoh punyer perempuan!

in the end sume salah kn pompuan...sure xde org tlg, kalu xmsti xjd cmni....


EmoticonEmoticon