Apr 15, 2011

Kenapa ramai masih gagal menjana pendapatan melalui Nuffnang?

Salam sejahtera kepada semua para pembaca blog lonely Apa khabar semua? Saya harap anda berada dalam keadaan yang baik-baik sahaja. Pernahkah anda terfikir kenapa masih ramai yang gagal menjana duit di blog?
Salah satu sebab mungkin kerana information overloaded. Ada pula sesetangah orang yang lansung tidak membeli apa-apa panduan dan mencuba sendiri. Anda terletak dalam kumpulan yang mana? Jika anda berada di salah satu kumpulan di atas dan sudah berjaya menjana duit di blog, tahniah saya ucapkan. Jika belum, mari saya beritahu kenapa gagal?
Ada beberapa sebab kenapa gagal menjana duit di blog:
  • dengan informasi yang terlalu banyak (information overloaded) menjadikan kita tak tahu hendak bermula dari mana. Masalah ini terjadi kerana terlampau banyak produk yang menceritakan perkara yang sama. Semuanya nampak lebih kurang sama menyebabkan kita keliru untuk bermula.
  • tanpa produk lansung juga boleh menyebabkan kegagalan. Dengan hanya mencari di enjin carian Google kita juga boleh pelajari pasal buat duit di internet. Masalahnya informasi yang ada tidak disusun dengan rapi dan terdapat teknik-teknik rahsia yang tidak didedahkan dengan percuma
  • tidak mengetahui trik dan cara pantas untuk menjana duit melalui blog anda. Anda rasa rugi bukan jika anda ada blog tetapi tidak menjana 1 sen pun diblog-blog anda?
Terdapat beberapa perkara tentang Nuffnang dan saya yang perlu anda ketahui.
  • Saya sudah dapat 10 cek Nuffnang sejak saya menyertai Nuffnang.
  • blog lonely juga menggunakan Nuffnang dan saya mendapat banyak klik dari blog ini. Terima kasih kepada mereka yang banyak membantu.
  • Saya sarankan semua blogger yang  menyertai Nuffnang kerana ianya sangat membantu dalam menambahkan duit poket kita. Jadi, para blogger pun boleh ada kerja sampingan.
  • Syarikat Nuffnang sangat dipercayai dikalangan blogger-blogger Malaysia. Sudah ramai yang mendapat cek dari Nuffnang sejak 2-3 tahun kebelakangan ini .
Terdapat beberapa cara PANTAS menjana duit di blog >>Sini

1 Add Comment so far

salam..
nak tya,tiap2 bulan kita kena byr utk join nuffnag?
dan..mcm mana cara pengiraan rm yg kita dpt..dgn setiap klik atau lain2 cara?
berapa kita dpt dgn setiap klik??

terima kasih..=)


EmoticonEmoticon