Feb 15, 2011

Wow Saya dapat 2K dari pihak NUFFNANG

hihi assalamualaikum kepada anda yang sudi datang
dan membaca n3 saya di sini...
hurm pada hari ini saya ingin berkongsi tentang pendapatan
Nuffnang.....
adakah anda meletakkan ads nuffnang pada blog anda??
sudahkah anda mendapat Earning??
dan berapa lamakah anda mengambil masa
untuk Cash Out?


itu saja dari saya pada malam ini terima kasih....
.
.
..
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
sebenarnya itu bukan check nuffnang saya la..hehe sory all 
sebab yang menipu anda semua..check tu dari google 
saya search je..huhu....sekian terima kasih..

29 Add Comment

leh add dalam bloglist tak? :3

rasa macam nak sepak terajang laju2 jek..wakakaka

naper bro??
marah ekk sory la..

waaaa, ingatkan betul-betul..........tapi takpe malaysia boleh!

wow...hahaha kalau pasal nuff cepat je klik masuk sini..tapi rupa rupanya hampeh.hahaha

haha....korang ni pasal check pergh cepat dari petir kot..!!

hahahaa...baru nak jelez.
kau tipu-tipu aku lagik..kehkeh.

uwaaa..sampai hati..choco tertipuuuu..bru je kagum gile2 nye td..huhu

haha...hurm klu bunyi ke check..mesti korang dtg cepat

hahaha...
xyah cite laa pasal nuff sy nih...

sy pun baru je sign in...

ade laa dlm 1.25sen...

lepas laa beli air kotak soya...

hahaha...

haha...1.25sen pon duit..
bersyukur la.

wow !! super lahhh..haha

ingat kan betul2 la td..huhuu

kalo awak jual goreng pisang memang laris....kekeke...

wah marketing terbaik nie.....

tu ar macam pelik nama cina...ngee...

en3 sampah..

ades..asl plak..???de ke patut cakap cam tu

aiy0, ingt betul tadi, bru nk pau ;p

ohoho ingatkan nama anda chan lilian

Apa motif tipu blogger dengan entry ni??


EmoticonEmoticon