May 14, 2011

Antara Sebab Mengapa Aku Memilih PlatForm Blogspot!


hihi assalamualaikum...
pada kali ini saya ingin berkongsi serba sedikit kenapa saya
memilih  platform blogspot sebagai tempat untuk pengenalan diri aku
sendiri.

ok..mesti korang ingin tahukan kenapa aku memilih blogspot?

antara sebabnya ialah kerana pada zaman sekarang ialah zaman perkembangan IT dan aku tidak mahu 
tergelam  atau ketinggalan  dalam arus peredaran masa,ini kerana zaman sekarang yang
semakin  cepat berlalu dan teknologi semakin maju dan pesat membangun.

ok,

selain itu, dengan adanya blog aku lebih cepat mendapat berita contohnya
gossip,keputusan perlawanan bola sepak dan macam-macam lagi la...ok

Di samping itu, dengan ada blog aku rasa amat dihargai ini disebabkan oleh dengan 
adanya syarikat pengiklan seperti Nuffnang,Mangga ads, Adverlets dan Innity aku bleh menbuat
duit sampingan melalui syarikat pengiklan itu.caranya amat mudah dengan
meletakkan iklan di blog sendiri.meraka akan membaca kepada kita dengan setiap klik pada
iklan dan lain-lain.

selain itu, aku ingin berkenalan dengan para blogger yang berada di seluruh pelusuk dunia
ini disebabkan aku amat kesunyian dan  aku susah bergaulan dengan orang ramai.oleh sebab itulah
 dengan adanya blog aku boleh menggunakan platform blogspot sebagai medium pengenalan
identiti diri aku kepada umum dan aku berharap anda semua sudi berkawan dengan aku dan boleh ka kita
bertukar pendapat .Selain itu, boleh kita Exchange Banner Dan link Blog.

nota aku: ok siap sudah luahan hati seorang insan yang megelarkan nama samaranya
lonelyboyz.sekian terima kasih

5 Add Comment

incya-Allah ukhwah yg dibina semasa bloogger akan berterusan..amin44x..

salam kenal dari mama..ya semuga luqman akan dapat ramai kawan2 ya utk saling bertukar pendapat !!..

Sop plih blogspot sbb sop nampak hensom. Hehehehhe

Dpat award , amek lah kalau rajin ;D

waaa..sop da memang hensen ler..hoho
mama tq..
cucu terbaik!!
shafinaz love u!


EmoticonEmoticon