May 14, 2011

Aku Suka Menggunakan Nama Abah KU..

hihi assalamaulaikum ...
saya sudah kekeringan idea untuk menulis entri yang menarik hanya
yang dapat saya  update blog saya pada hari ini dengan entri personal.
nak tau sebab kenapa saya tulis tajuk macam tu?
ini kerana segala user name yang sye ingin letak
mesti ada Mahmud
contoh login Garena hakimmahmud,
login tendollarclick hakimmahmud,
dan boleh segalanya aku menggunakan separuh nama aku dan
separuh lagi nama abah aku...aku gembira dan bersyukur dengan nama abah aku ..!
oleh sebab itu la aku selalu menggunakan hakimmahmud supaya aku selalu
mengingati abah aku...
oleh itu ,kawan-kawan korang menghargai la  nama ayah kita dan  sanjungi la
mereka!!tq

4 Add Comment

betul3.. keep it up k..^_^

aku pon nak bubuh gak ar..

fadhlirosli..ok x?

cantik tu bro....letak je...
aq segala password mesti ade nme ayh!!hoho!1


EmoticonEmoticon