May 24, 2011

Meriah (GAMBAR) Ashraf Muslim Tunang dengan Dayana

Ashraf Muslim, Dayana, Tunang
Ashraf Muslim telah selamat melangsungkan majlis pertunangan nya dengan Dayana. Sebelum ni Ashraf Muslim tidak mahu mendedahkan siapakah bakal tunang nya. Ashraf Muslim mahu semua tahu siapa tunang nya di majlis itu nanti. Majlis tunang Ashraf Muslim dan Dayana turut disiarkan dalam Nasi Lemak Kopi O pagi tadi
Pagi tadi berlangsung majlis pertunangan Ashraf Muslim dengan Noor Dayana. Ashraf Muslim, 30 tahun telah selamat bertunang dengan Noor Dayana Hj Lokman di rumah Dayana di Gombak. Majlis pertunangan berlangsung pada jam 9.25 pagi tadi.

Ashraf-Muslim-Dayana
Ashraf Muslim dan tunangnya, Noor Dayana
Hantaran pertunangan 5 dulang dari pihak Ashraf Muslim dan dibalas 7 dulang dari pihak perempuan. Mereka merancang untuk berkahwin pada tahun ini juga iaitu pada 1 Syawal di Mekah. Pakaian yang dipakai oleh Ashraf Muslim dan Noor Dayana adalah rekaan Ezuwan Ismail.
tunang ashraf muslim
Noor Dayana
Bercerita tentang perkenalan Ashraf Muslim dan Noor Dayana, mereka mula berkenalan sejak 2009 apabila Ashraf Muslim sering datang ke rumah keluarga Noor Dayana untuk belajar tentang ilmu perbatan dari bapa Noor Dayana. Sejak itu mereka semakin rapat dan mula mengenali hati budi masing-masing.
Kami ucapkan tahniah buat pasangan Ashraf Muslim dan Noor Diyana. Kami tak sabar tunggu video pertunangan Ashraf Muslim dan Noor Diyana dari CST Production bila release nanti. Untuk peminat jangan sedih-sedih, Remy Ishak kan ada.


Sumber: (GAMBAR) Ashraf Muslim Tunang dengan Dayana — LimauAis 

2 Add Comment

nak kawin dah pakwe aku ni~ haha~ semoga dorang bahagia~ cantik tunang dia.. comel~


EmoticonEmoticon