Jun 25, 2011

Gambar dan Biodata Penuh Hazama AF9

Gambar dan Biodata Penuh Hazama AF9 | Assalamualaikum dan salam sejahtera buat anda semua terima kasih kerana sudi datang ke blog saya. Di sini saya kongsikan beberapa keping foto hazama AF9 beserta dengan Biodata Hazama sekali kepada peminat Hazama saya harap anda suka.

Gambar dan Biodata Penuh Hazama AF9

Biodata Penuh Hazama AF9
Gambar Hazama af9 2016


Nama penuh: Hazama Ahmad Azmi
Tarikh lahir: 28 November 1984
Usia: 27 tahun
Tempat lahir: Perak
Keluarga: Anak ketiga daripada empat beradik
Pendidikan: SPM
Muzik kegemaran: Rock balada
Idola: Amy Search

Senarai Lagu Baru Hazama 2016


  • Hazama - Di Amaran Mama


Terima kasih saya ucapkan kepada anda yang ada masa jangan lupa untuk komen pada ruangan di bawah ini boleh bagi idea untuk saya update informasi terkini tentang hazama. (Google)

1 Add Comment so far

sori nak tanya peraktu kat mana yerk???


EmoticonEmoticon