Jun 9, 2011

Dapatkan Traffik Blog Dari Seluruh Dunia Dengan 'Global Auto Surf'.


hihi assalamualaikum para readers semua..ok pada hari ini
saya ingin berkongsi satu Website yang menyediakan
perkhidmatan 'Auto Surf'..tentang Website ini ialah hurm
sebenarnya saya baru je join kelmarin jadi biarlan saya print screen hasilnya ok..!

conton!! 

ini halaman depan website ni!ok
disini tempat register.!
selepad itu jadi la macam ni..!!

ok korang nampak tak SURF yang aq letak square warna warni tu?
ko tkn suti lepas tu  biarkan je..senangkan die seacrh automatik..!
selepas anda search anda akan mendapat credit..haaa
keredit itu la berguna untuk anda ingin tau kenapa??sebab
selepas anda mendapatkan kredit itu aq cuma perlu
'Allocate' ke dalam link blog anda yang telah anda masukkan linknya.! phm??

ok ni result dia.!

APA LAGI CEPAT LA DAFTAR!

ps:kalau korang kurang faham nvm just leave a komen saya akan balas ok..PEACE


8 Add Comment

hm ni just nasihat je bro jangan marah eyh hehe dulu saya pernah layan benda ni.traffik memang laju tapi at last page rank jatuh then alexa makin banyak. Kalau tak silap google ada warn pasal auto surf ni mungkin depa akan ban url..Just inform je jangan marah eyh...

buat natural je bro.... blogwalking... submit directory... social bookmark... cool beb... slow2 nanti traffic dtg... start dgn stumbleupon... nih pun bole tahan... kalau ko post artikel gempak dalam BI... 7 generasi la traffic dia... hehehe.. tp kena active gak ko bookmark diorg nyer site... hehehe


EmoticonEmoticon