Sep 18, 2011

Gambar Fasha Sanda yang kurang Seksi


Assalamualaikum dan salam sejahtera.Di sini saya ingin kongsikan gambar Fasha Sanda yang kurang seksi.
tapi korang pernah lihat ke koleksi gambar fasha sanda yang tak seksi ni..??? kalau korang tak percaya meh tengok sendiri ada la gambar fasha sanda tak seksi....ce korang lihat kat bawah ni..










amacam pendapat korang  fasha sanda masih seksi ke tak?? kalau korang cakap gambar fasha sanda di atas masih seksi memang aku seksa la..haha..k all Assalamualaikum...jemput datang lagi.

4 Add Comment

Sejuk hati mak aku tgk yg pakai tudung putih tu huhuhuhu gugugugur jantung aku hahaha...

Woit main hihglight keyword mcm target blackhat je heheheh

Nice 1

huhu..takde la black hat...kalau black hat keyword spam dan buat tulisan sama kaler dgn background ni...putih...

comey kan...

cantik dan menarik bile pakai sopan mcm gini..heheh..doakn die berubah kepad yg lebih baik jerr laa..jom singgh blog fara :)


EmoticonEmoticon