Oct 20, 2011

lawak lucah: burung pipit dibelasah budak perempuan 7 tahun







Seorang pemuda yang sedang mabuk sedang berjemur di pantai tanpa pakaian yang menutup tubuhnya.


Ketika dia melihat seorang anak gadis kecil lebih kurang berumur 7 thn berjalan melintasinya.
Dengan pantas dia menutup bahagian tubuhnya yang tertentu dengan buku yang dibacanya.

Kerana hairan, anak gadis kecil itu berkata.
"Abang, apa abang tutup dengan buku tu?" tanya anak gadis kecil sambil menunjuk ke arah buku.

Kerana malu, pemuda itu menjawab.
"Ah.. tidak ada apa-apa. Ini hanya seekor burung pipit!"








"Seekor burung pipit?" tanya gadis itu kebingungan.

"Betul, hanya seekor burung pipit.." jawab pemuda itu dengan lebih tegas.

Setelah gadis itu pergi berlalu, si pemuda kembali membaca buku sambil meneguk minuman kerasnya.

Tak lama kemudian, si pemuda tertidur. Ketika terbangun, dia berada di hospital dan merasa sakit yang amat sangat.

Seorang polis menanyainya.
"Apa yang terjadi?"

"Saya tidak tahu. Saya sedang berjemur di pantai, lalu ada gadis kecil bertanya sebantar dan tidak lama setelah dia pergi saya tertidur dan kini tiba-tiba berada di sini."








Polis itu pergi ke pantai mencari gadis kecil dan bertanya, "Apa yang kamu lakukan terhadap lelaki yang sedang berjemur itu tadi?"

Gadis itu menjawab..
"Saya tidak melakukan apa-apa terhadap abang tu pon. Cuma waktu dia tidur tadi, saya bermain dengan burung pipitnya.Tapi tidak lama kemudian, burung itu meludahi muka saya. Kerana itu saya patahkan leher dan kepalanya. saya pecahkan telur-telurnya dan saya bakar sarangnya!!"

10 Add Comment

Adoi ai..senak perut aku ketawa nih.. hahaha

hahahahahahahaha jadahnye !!!!!!
nice

tak tau nak komen apa?lawak ke?lucah ke mungkin boleh campur sekali bergantung pada tafsiran individu

HAHAHHAHHAHAHHA xD LAWAKNYAAAAAA!

Hahahahahhahahah xD
Lawak sgt !

nasib baek tak tersembur biskut dlm mulut ni..whuahahaha

Ahahahaha lawak lawak lawak..xD

Hahahahaha lawak gile ceta nie naik geli usus saye :D

Semprul,, lawak N̤̥̈̊γ̥α̣̣̥ terlalu,,


EmoticonEmoticon