Mar 31, 2012

Folio Kerja Khusus Sejarah Tingkatan 3 PMR 2012 | Download Full Folio

Contoh kerja kursus sejarah tingkatan 3 2012 |Folio sejarah tingkatan 3 2012 |Assalamualaikum dan salam sejahtera buat anda semua, di sini saya ingin kongsikan dengan korang semua iaitu kepada pelajar-pelajar sekolah menangah tingkatan 3 pada tahun 2012 di sini saya ingin berkongsi dengan korang informasi berkaitan dengan folio kerja khusus sejarah tingkatan 3 2012.


Di sini Keperluan untuk Folio kerja khusus sejarah tingkatan 3 2012..



  1. Tajuk Tugasan 2012
  2. Panduan Pelaksanaan
  3. Kerja Khusu Sejarah PMR 2012
Inilah semua Contoh Kerja Khusus Sejarah Tingkatan 3 2012

13 Add Comment

mne contohnye...

nampak sgt tak baca, haiz nmpk tak


Tajuk Tugasan 2012
Panduan Pelaksanaan
Kerja Khusu Sejarah PMR 2012

tekn je tulisan dia...

makanan kalau buat restoran boleh tak?

xboleh pun ?

ye ke..saya cuba boleh je

contoh nya tekan dimana ye?

nampak tak tulisan ni? hehe




Tajuk Tugasan 2012
Panduan Pelaksanaan
Kerja Khusu Sejarah PMR 2012

tekan je...atas tulisan tu..

ada jawapan tak?

maaf la tiada jawapan dia...sory ekk

kau takda folio yang dah siap ke? kalau ada post lah. dapat pahala.

Kerja kursus ni Faten baru buat separuh padahal nak hantar dah lmao. Btw, thanks.

aku tak pandai nak buat semua kerja kursus~
susah sangat~
nak suruh gf saya buat> die cakap tak de mase ><
ajar aku boleh? XD


EmoticonEmoticon