May 9, 2012

Perkahwinan Fizz Fairuz Dan Almy Nadia 2012 | Fizz Fairuz Nikah 2012

Perkahwinan Fizz Fairuz Dan Almy Nadia 2012 | Pernikahan Fizz Fairuz dan Almy Nadia 2012  | Assalamualaikum dan salam 1Malaysia buat pembaca setia blog saya serta pembaca blog saya yang pertama kali datang saya ucapkan selamat datang juga. Di sini saya ingin kongsikan dengan anda semua satu berita baik kepada anda iaitu berkaitan dengan dua orang artis ini yang hangat bercinta sejak tahun 2010  dan 2011 dan kini di tahun 2012 pasangan tersebut ingin mengadakan majlis perkahwinan Almy Nadi dan Fizz Fairuz.

Huh, mereka berdua la yang bakal melangsungkan Majlis perkahwinan pada tahun ini, hehe, akhirnya meraka berdua akan bersatu juga selepas 2 tahun bercinta..


Saya berharap agar dua pasangan sejoli ini akan bersatu walaupun pelbagai masalah yang akan menimpa nanti. Google,Google Malaysia, dan Google indonesia.


EmoticonEmoticon