Jul 4, 2012

Cara Mengenali Perempuan Yang Ketagih Hubungan Seks | Kelamin

Cerita Lucah 2013 | Kenali Wanita Ketagih Seks | Awek Gila Seks | Video Seks 2013 | Assalamualaikum dan salam sejahtera buat anda semua , di sini saya ingin berterima kasih kepada anda semua kerana sudi datang ke blog saya, baik tanpa membuang masa lagi di sini saya ingin kongsikan dengan anda satu informasi yang sangat menarik iaitu berkaitan dengan Wanita Ketagih Hubungan Seks .




Selama ini, penagih seks sering dirujuk kepada kalum lelaki. Stigma tersebut mungkin akibat cara pandang yang mengatakan bahawa lelaki adalah pihak yang seharusnya agresif di ranjang. Namun, kenyataannya, wanita juga boleh mengalami masalah ketagihan seks. Agresitiviti dan pihak yang mengawali aktiviti seks juga boleh diselesaikan oleh wanita. Mari mengenali wanita ketagih seks melalui beberapa ciri berikut, seperti disiarkan Times of India.
Senang jadi magnet perhatian
Wanita yang mengalami ketagihan seks (nymphomaniac) memerlukan perhatian dari lebih dari satu orang. Dia boleh pergi sejauh manapun untuk menjadi magnet bagi banyak lelaki.
Selalu dalam suatu hubungan
Masa lalu hubungan mendorongnya terus meneruskan seri baru hubungan dengan lelaki lain. Alasan mengapa dia tidak pernah sendiri adalah bahawa ia tidak boleh berdiri sendirian.

Seks di mana-mana
Tidak peduli apa yang anda katakan padanya, dia hanya akan menguraikan erti atau konotasi seksual untuk memuaskan dirinya. Dia akan melampirkan setiap percakapan dengan erotisme yang akhirnya mengarah pada hubungan seks.
Seks adalah ubat
Untuk semua rasa sakit, kecemasan, dan masalah, satu-satunya ubat yang bekerja untuknya adalah seks. Dia tidak boleh melupakannya.
Terlalu sering, terlalu cepat
Itu harapannya dari hubungan. Sementara wanita normal cukup dengan berciuman dan berpelukan, dia sudah terbakar dengan keinginan membara untuk berada di tempat tidur dengan anda, dengan penuh perintah untuk anda.
Tolak dia dan lihat reaksinya
Setiap lelaki mengalami hari di mana libidonya sedang rendah dan gagal membalas gairah anda. Tapi, berani menolak seorang nympho atau penagih seks, maka dia akan menyentuh pola perilaku ekstrem, termasuk meludahi anda, depresi, dan rasa takut terhadap penarikan dari segala sesuatu di sekelilingnya.

“Tidak mungkin bagi penagih seks mewujudkan keperluan pengubatan untuk masalahnya. Dalam berbagai kes, itu adalah hak prerogatif. Perlu kesabaran untuk meyakinkan dia menemui seorang pakar. Kurangnya rawatan tidak boleh hanya mengungkapkan rasa malu takut pada penagih seks, tetapi juga menyandarkan mereka dalam masalah hukum, terutama dalam kes wanita, “jelas psikiater Dr Aruna Broota



EmoticonEmoticon