Sep 26, 2012

Adam dan Hawa Episode 19

Adam dan Hawa Episod 19 |Assalamualaikum dan salam sejahtera buat anda, di sini saya akan kongsikan link download adam dan hawa episod 19.
Di sini juga saya ingin kongsikan serba sedikit sinopsis pendek adam dan hawa.Sebelum itu, adam dan hawa ini disiarkan di saluran Mustika HD pada setiap hari isnin sehingga hari khamis.
Drama bersiri adam dan hawa mula disiarkan pada pada 27 ogos 2012 yang lalu hehe, saya saja je tulis ni sebab nak bagi panjang.Drama adam dan hawa disiarkan pada pukul 10 malam dan antara pelakon yang membintangi drama bersiri adam dan hawa ialah Aaron Aziz, episod drama bersiri adam dan hawa ini mempunyai sebanyak 80 episode.
Sinopsis Ringkas Adam dan Hawa.
Secara ringkas, Adam dan Hawa mengisahkan mengenai Ain Hawani atau Hawa, seorang remaja lepasan SPM yang berkerja sementara sebagai guru tadika di taman didikan kanak-kanak milik kakak kepada Adam Mukhriz. Hawa dan Adam telah berkenalan dan akhirnya berkawan.
Adam seorang lelaki kacak dan playboy yang bekerja sebagai juruterbang. Pada suatu hari Hawa dan Adam telah ditangkap basah selepas difitnah oleh seseorang yang mempunyai perasaan dengki terhadap hubungan mereka.

Hawa bagaimana pun tidak dapat boleh menerima ketentuan apabila dia dipaksa kahwin dengan Adam oleh keluarga. Hawa membenci Adam dan dia telah melanjutkan pelajaran ke luar Negara. Setelah pulang ke Malaysia, Adam masih mengharapkan cinta daripada isterinya itu, namun Hawa ego.

ADAM DAN HAWA EPISOD 19 DAN 20 DOWNLOAD


EmoticonEmoticon