Sep 24, 2012

Siaran Langsung Kelantan vs Arbil 25 September 2012

Siaran Langsung Tv1 Kelantan vs Arbil 25 September 2012 |Assalamualaikum,pada malam esok perlawanan kelantan vs arbil 25 sept 2012 akan berlangsung.
 
Perlawanan Kelantan vs Arbil Fc 25 September 2012 , akan bermain di Stadium Sultan Muhammadke-IV , Kota Bharu, Kelantan.Di mana, anak buah Bojan Hodak perlu bekerja keras untuk mencari seberapa banyak goal untuk menjadikan jurang  aggregat,di mana Perlawanan diantara Arbil vs Kelantan yang lalu, Skuad The Red Warrior tumbang kepada Arbil 5-1.



Tetapi misi ini dianggap sukar bagi Skuad Kelantan , tetapi tidak mustahil apabila bermain di Kelantan kerana mereka bakal dibantu oleh berpuluh ribu penyokong setia The Red Warrior yang menantikan kunjungan hormat dari Arbil FC pada 25 Septermber 2012 esok.

Di mana, Bojan Hodak akan menurunkan barisan terkuat setelah terpaksa menggunakan pemain simpanan dalam perlawanan yang lepas.Peminat setia The Red Warrior serta para penyokong pasukan bola sepak tanah air, selaku Pasukan Tunggal dari Malaysia bermain dalam Piala AFC untuk tahun 2012, Seluruh Malaysia mengharapkan pada hari  esok pasukan kelantan akan dapat menyaigi lawan di laman sendiri.

Untuk maklumat lebih lanjut, perlawanan suka akhir piala afc 2012 diantara kelantan vs arbil 25 september 2012 akan disiarkan secara langsung menerusi saluran RTM TV1 pada jam 8.45 malam .Bagi mereka yang ingin menonton perlawanan Kelantan vs Arbil FC 25 september 2012 secara online live streaming ,anda boleh ke halaman sebelah TV1 STREAMING yang disediakan oleh RTM. 


EmoticonEmoticon