Nov 6, 2012

Adam dan Hawa Episode 42 dan 43

Adam dan hawa episode 42 dan 43 akan saya kongsikan di sini ok, saya berharap korang semua suka la  hehe..

Hurm saya nak tanya korang semua ni selalu ke masuk dalam blog saya ni? kalau selalu berapa kali da awak masuk dalam blog saya?dan adakah blog saya ini sangat mesra dengan anda semua? maksud saya benda yang anda cari adakah ada dalam blog saya ini? sebab saya keliru mana la tau ada yang tak puas hati dengan blog saya ni dia pown hack mampos la blog ni nanti..

Kepada yang ada pandangan tentang blog ini sila muat turunkan komen anda di ruangan komen di bawah agar saya dapat tahu masalah yang anda hadapi apabila melayari blog saya ini..

Dan kepada yang ingin download adam dan hawa episode 42 dan 43 korang kene tunggu la sebab saya akan masukkan link untuk dowload itu besok harap korang bersabar terima kasih..

2 Add Comment

wah peminat adam & hawa jugak eh?sama la kita..:)

huhu anis takde la.... saya tak pernah tonton pon adam dan hawa ni kalau nak tau just update blog hehe...


EmoticonEmoticon