Nov 4, 2014

Berita Adik Ahmad Rafiqin Azman Ditemui Mati

Berita Adik Ahmad Rafiqin Azman Ditemui Mati |Assalamualaikum dan salam sejahtera buat anda semua. Di sini saya ingin kongsikan satu berita terkini yang agat menyayat hati di mana baru-baru ini seorang pelajar dari terengganu yang telah hilang sewaktu mengikuti satu program larian di hutan lipur. Untuk pengetahuan lanjut tentang Berita Adik Ahmad Rafiqin Azman Ditemui Mati anda semua boleh membaca di bawah.

Berita Adik Ahmad Rafiqin Azman Ditemui Mati


Berita terkini Adik Ahmad Rafiqin Azman remaja hilang di Hutan Lipur Sekayu telah ditemui mati pada 4 November 2014. Difahamkan bahawa jenazah Ahmad Rafikin Azman ditemui oleh anggota pasukan mencari dan menyelamat pada pukul 6.35 petang selasa dalam keadaan tersepit di celah batu. Terdahulu, Ahmad Rafiqin Azman pelajar Sekolah Menengah Sains (SMS) Sultan Mahmud telah dilaporkan hilang sejak 1 November 2014 ketika menyertai acara maraton Cabaran Antarabangsa di Hutan Lipur Sekayu.

Identiti Pelajar Hilang Di Hutan Lipur Sekayu Ditemui Mati

Nama: Ahmad Rafiqin Bin Azman

Umur: 16 Tahun

Status: Pelajar Tingkatan Empat

Pendidikan: Sekolah Menengah Sains (SMS) Sultan Mahmud

Punca Kematian: Telah dipercayai tergelincir ke dalam gaung. Dari keadaan mayat yang ditemui, mangsa telah dipercayai  meninggal dunia lebih kurang dari 48 jam. Untuk info, adik Rafiqin dilaporkan telah hilang sejak Sabtu 1 November 2014 sewaktu menyertai Cabaran Marathon Gunung Terom, Sekayu Terengganu sebelum ditemui dalam keadaan tidak bernyawa pada 4 November 2014.


Gambar Kenangan Terakir Adik Rafiqin Bersama Rakan Karib

Foto adik Rafiqin (baju warna Merah) bersama rakan karib.


Gambar Ucapan Takziah Kepada Adik Ahmad Rafiqin Azman Ditemui Mati









Terima kasih kerana sudi membaca tentang Adik Ahmad Rafiqin Azman yang telah meninggal dunia. Jom baca info Islamik Doa Penerang Hati.


EmoticonEmoticon