Jan 5, 2015

Video Hairul Azreen Melamar Haniz Zalikha Gegar Vaganza 2014

Video Hairul Azreen Melamar Hanis Zalikha Gegar Vaganza 2014 |Assalamualaikum dan salam sejahtera buat anda semua yang sudi datang ke blog saya. Di sini saya ingin bertanya dengan korang siapa yang tonton konsert gegar vaganza semalam? korang lihat tak part yang Haizrul Azreen melamar Hanis Zalikha semasa berada di atas pentas tu? Mungkin ramai jejaka hati mereka hancur berkecai semasa Hanis Zalikha telah menerima lamaran tersebut termasuk la saya.

Video Hairul Azreen Melamar Haniz Zalikha


Sekarang ini tengah trending di social media seperti twitter , facebook dan blog kerana rakyat Malaysia ni bab artis mesti laju je nak cari sumber tapi bila bab agama islam nanti la , betul tak? maaf la sebab apa aku dah buat korang buang masa di sini kerana membaca entri yang ntah pape aku tulis ni sebab aku tanak kongsikan video Haizrul Azreen melamar Hanis Zalikha semasa konsert gegar vaganza 2014.

Video Hairul Azreen Melamar Haniz Zalikha Gegar Vaganza 2014



EmoticonEmoticon