Mar 12, 2011

Sebab Mengapa Jepun Dilanda Tsunami

hihi assalamualaikum buat anda semua...
pada malam ini saya ingin berkongsi cerita 
tentang TSUNAMI  di Jepun
.........
Pernahkah anda terfikir mengapa
Tsunami menlanda Jepun?

Pada firasat sayakan....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Kejadian ini kerana 
ketentuan ALLAH semata-mata


saya harap Malaysia tidak akan dilanda musibah seperti ini!!AMIN




23 Add Comment

semangt nk bace entry ni...
tapi memnag betul kenyataannya...

ngoo~ ingat ada konspirasi propa nak di cerita.. HAHA, btw that's the simple truth~ :)

hehehe..sory all!! saya blurr hari ni..
just simple!

ada sebb Allah turunkan bala mcm ni...

memang rasa rasa pasal Maria Ozawa kot?

hehehe...penat aku berpkr..kome nie..hahaha....
betoi tu..dugaan allah....
nauzubillah....

Saya baru jer masuk blog ni..nak baca tentang Tsunami tu..tengok-tengok...Alahai!...tapi memang musibah tu datang dari Allah...Cuma kita tak tahu bila dan waktunya..sahaja..

misti sebab ramai urang jepun tak masuk islam..kiki

wah! firasat macam ni lagi best.. .baguih la tu.. semua berserah kepada Allah =)

psti ader hikmah di sebalik segala kejadian..~

hee...
yer sem0ge malaysia terhindar dr bencana..amiin~

ingatan dari DIA, utk kita semua

memang , setiap perkara yang berlaku adalah ketentuan Allah .

kite semua kene redha dengan ketentuaNya


EmoticonEmoticon