Aug 3, 2011

Awek Seksi Cun Aku Suka ... Korang Camne?

hihi assalamualaikum dan salam sejahtera buat ada semua yang datang ke blog luq ini....hehe ok
pada malam ini luq amat bosan duk depan pc je....fikir punyer fikir akhir yang keluar idea yang tidak berapa bernas dan dapat merosakkan minda anak-anak muda serta remaja dalam dunia blogging..hehe..


 awek camni kalau pakai tudung pun takde guna aq rasa sebab..>
korang fikir la sendiri dan pahamkan masuk tersirat ok..


awek seksi tambah cun macam ni la baru saya suka
hehe sebab tengok la cara pakaian dia tu ..
apa pendapat korang?


awek bajet cun ...tapi memang la cun
tambah dosa ada la..buat pe sebarkan gambar 
camni kat internet kan..takde faedah..bodoh


kalau awek camni plak korang sanggup ke??hahaha
kalau aq la memang tak la...boleh blah..huhuhu

7 Add Comment


EmoticonEmoticon