Aug 3, 2011

Betina Ini Bogel Di Khalayak Ramai ... Tak Tahu Malu.

hihi assalamualaikum dan salam sejahtera kepada anda semua ok pada malam ini luq ingin berkongsi dengan anda semua gambar betina yang tidak tahu malu sebab berbogel di di tepi jalan.

Betina ini tidak tahu malukan? adakah mak bapak dia tidak ajar dia pakai baju ka?? sebab kesian siot
tak pakai baju lepas itu pula duduk di sisi jalan haizz... !

ni kalau ada si perogol bersiri ni memang kene  la..haha!!


inilah betina yang saya maksudkan tu..

amacam seksi tak?


lihat la kan dah kene bang kat dalam..haha!!

orang suruh pakai baju tak nak...

ps: saya berharap agar semua kucing peliharaan anda memaki baju huhu supaya tidak dirogol oleh perogol bersiri ok...sebab kalau pakau baju grenti si perogol bersiri tu teragak-agak perempuan ke lelaki??
haha...dua soklan ini bermain dan fikirang si perogol bersiri itu...muahahahahaha. 

4 Add Comment

kurang asam betul =='

adeq luqman yg senget .. hahaha

bhahaha .... terbaek lah :)


EmoticonEmoticon