Oct 12, 2011

AKU CUMA SEORANG BLOGGER

Santai Bersama BEN ASHAARI


Assalamualaikum dan salam sejahtera buat anda semua, baiklah ini kali ketiga saya menyertai segmen yang di 
dianjurkan oleh blogger femes..haha iaitu Bro Ben Ashaari.Tajuk segmen ialah "aku cuma seorang blogger".

ok,mungkin ramai yang masih tak kenal dengan blog saya betul kan?oleh sebab itu la menyertai segmen ini supaya blogger yang berada di luar sana tu datang ke blog saya dan berkenalan dengan blog saya..Selain itu, blog saya mempunyai pelbagai entri yang isi yang menarik untuk dibaca oleh anda semua.

Baiklah, blogger yang selalu memberi semangat kepada saya untuk terus berblogging ialah blog yang mempunyai trafik harian yang tinggi contoh, benshaari.com,illustrasiaku.com dan ramai lagi yang memberi semangat kepada saya..



21 Add Comment

datang dari segmen yg sama...salam kenal...follow u...:)

http://mylovely-fieda.blogspot.com/2011/10/aku-cuma-seorang-blogger.html

hai. slmt berkenalan.
jgn lupe terjah sini. :)

http://kisahhatiaku.blogspot.com/2011/10/segmen-aku-cuma-seorang-blogger.html

salam perkenalan dari miss nadya..^_*

new entry :: Blog Pilihan Hari Ini ツ

hye3!! yana dengan tinkerbell datang dari segmen yg sama.

salam perkenalan!!
hepy bloging!! ^^,

Wa... Luqman mengelat!Blogger hebat mana boleh masuk segmen yang ni!Tak aji!
ps:Good luck untuk SPM!

aima dari segmen same...
dah follow sini jgk tau
http://cinonetstory.blogspot.com/2011/10/segmen-aku-cuma-seorang-blogger.html

tq..sebab sudi datang....
dan kepada kak scarlets...mana ada luq ngelat..haha

tahniah luqman... moga makin sukses ya...

terjah^^

http://sa-xi-di.blogspot.com/2011/10/ww-kelakar-peh.html

salam kenal..

jom singgah blog sy pulak,

http://eerashera.blogspot.com/2011/10/aku-cuma-seorang-blogger.html

huhu, singgah sini dri segmen yg same..nice to meet you.. ^^

Dtg buat kacau dri blog Abg.Ben.. Jom buat kecoh kat blog sya...

Salam ukhuwah…Apa khabar hari ini?? Eza datang terjah dari segmen Sifu: Abang Ben..Nak kenal Eza lagi? Welcome to my blog ek..

http://cheksunnyboomboom.blogspot.com/2011/10/aku-cuma-seorang-blogger.html

Salam kenal.. terjah dari segmen yang sama.. :-)

follow awk :-)

http://ihaveasweetsmile.blogspot.com/2011/10/aku-cuma-seorang-blogger.html

i follow..salam kenal dari seg BA

singgah dari blog ben...jom like pic ni http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150332286878580&set=a.10150331351503580.352268.245198783579&type=3&th

hi..dari segmen yg sama.. salam perkenalan..

http://sicantiksiezuka.blogspot.com/2011/10/segmen-aku-cuma-seorang-blogger.html


EmoticonEmoticon