Luqman Hakim

Berkongsi Info berkaitan dengan Isu Semasa,Sukan, Senarai Gadget Baru, Lagu Baru 2016, Gosip Artis Malaysia, Doa dan Ayat Ruqyah.

AKU CUMA SEORANG BLOGGER

Santai Bersama BEN ASHAARI


Assalamualaikum dan salam sejahtera buat anda semua, baiklah ini kali ketiga saya menyertai segmen yang di 
dianjurkan oleh blogger femes..haha iaitu Bro Ben Ashaari.Tajuk segmen ialah "aku cuma seorang blogger".

ok,mungkin ramai yang masih tak kenal dengan blog saya betul kan?oleh sebab itu la menyertai segmen ini supaya blogger yang berada di luar sana tu datang ke blog saya dan berkenalan dengan blog saya..Selain itu, blog saya mempunyai pelbagai entri yang isi yang menarik untuk dibaca oleh anda semua.

Baiklah, blogger yang selalu memberi semangat kepada saya untuk terus berblogging ialah blog yang mempunyai trafik harian yang tinggi contoh, benshaari.com,illustrasiaku.com dan ramai lagi yang memberi semangat kepada saya..



Share this article :
+
21 Komentar untuk "AKU CUMA SEORANG BLOGGER"

 
Copyright © 2015 Luqman Hakim - All Rights Reserved
Template By Kunci Dunia