Nov 13, 2011

Gambar Diana Amir Bertudung - Cantik dan Cun


Gambar Diana Amir Bertudung - Assalamualaikum dan salam sejahtera buat anda semua,hari ini saya ingin kongsikan gambar Diana Amir bertudung nampak menarik dan ayu je..huhu , Saya masih ingat lagi ayat dia saya tak suka jejaka MALAYSIA saya suka jejaka LUAR NEGARA IAITU MAT SALLEH...

tapi tengok la apa jadi dengan dia dah pakai tudung ni mesti couple dengan orang malaysia gak ni...hurm tanpa saya buang masa jom lihat koleksi gambar diana amir pakai tudung





amacam gambar diana amir tampil dengan gaya baru iaitu memaki tudung huhu..


amacam menarik tak gambar diana amir 2011 ni siap pakai tudung hurm nanti saya kongsikan gambar terbaru diana amir pada tahun 2012.ok

3 Add Comment

cantik sangat..alhamdulilah berubah juga tapi harap bukan hangat-hangat tahi ayam biarlah selama-lamanya

artis2 ni lau pkai tdung mmg cntik..lg cntik drp diorg xpkai tdung....

Alhamdulillah syukran


EmoticonEmoticon