Jun 3, 2011

Adinda Evans Hilang Dara



Kata-kata dari ADINDA EVANS : 

"ni lagi 1 punyaa hal . aku tau dlm dunia ni tak ramai ponpuan ada DARA. skrg susa nk dpt girl yg ade dara . aku kesah ape org nk pggil aku bohsia ? lau kau mara org pggil kau bohsia , means betol la yg kau tu bohsia . sedar sedar la weh .. jgn ingat dlm dunia ni aku srg je tade dara ! pkir sbelum ckp . YEAHH . aku jujor la dgn korang , AKU DA PERNAH MAEN ! puas ? ade ke org nak mngaku mcm ni ? takkan punya .. bia org nak pandang hina kat kita . asalkan kita adeMARUAH DIRI ! thankyou :)"

sumber

22 Add Comment

fikiran bebudak xseberaap amatang tetapi mengaku matang...

haha..statement cap ayam..klo da kene tebuk,mane adenye lagi maruah diri..

haha .. gilaaa betoll . . xde mruah ..

teruk ar budk2 zaman skrg..xde dara pun nk citer satu dunia...

x paham aku...erm dunia2

hurm! dunia zaman skung ni sudah kucar kacir!

MasyaAllah, aib ni biarla kite simpan lm diri je ,x payah disebar.. Untung Allah x bocorkannya, tp kite sndiri plak menghebah2knnya.. :(

ok cik anon..saya kenal anda sapa..usah komen dengan anon ok lain kali..!!
betul ckp kamu tu..tapi bukan niat untuk mengaibkan dirinya tapi!..
saya ping blog kat group islamic dan surah hamba Allah memberi sedikit motivasi kepadanya!salah kah itu?

haha hebat betul la dia ni..!

mne maruah kau klau ko da bg orang...ape ke bangang ko punye ckp ni? (TAIKOMIN)

bangang btol..oit minah..maruah xde ke?sial

nape la bdk2 skang ni bangga sgt bila xde dara...padahal 2 la satu2nya benda ada kt kita sebgai wanita kena jaga..nk kata kurang didikan agama rasanya kt skolah ustzah n ustaz dh byk kali gtau halal haram dalam Islam..x takut ngn laknat Allah ke...rasanya kaum len kt msia ni xde plak nk bangga2 post bnda2 mcm ni kan..smoga kita dijauhi dgn musibah Allah SWT...

Trlebih bngang bdk2 zman skatang..maruah ape mcm tuhh...lagi hine dri bnatang..sory ayt power ckit

Klu ye pun dah takde dara.. tak payah la nak dibanggakan.. sebaliknya bertaubat memohon kemaafan kpada ALLAH S.W.T.. Hancur hati mak bapak kalau tau anaknya perangai tak seperti yg diharapkan. MASYAALLAH..

Wahai manusia ..terima kaseh lah malukan nama wanita ..haishh~

Bodoh + bangang

Sabar je la..

Ni lah nama jujur x bertempat..
Tahniah sbb dah pernah buat segala bagai.
Tahniah sbb malukan nama sendiri. Tahniah sbb berjaya menaikkan 'saham' semua org. Saham marah.
Sila fahami maksud maruah diri.
Dah lah. Rasa mcm dah buang 5 minit in my life comment kat sini. Ingat lah. Seronok tara mana pun.. kalau benda tu mmg dah obvious SALAH.. dan xnak nk berubah. Minta ampun dariNya.
Jangan duk pelik kalau masuk pintu ada malaikat Mikail. Okayh. Daaa~ cerita lah lg.. *sarcasms

Buat malu perempuan je .. Hati dah hitam . Sukar terima nasihat !

hakhakhak .. ad maruah diri la sgt .. puiii ... otak sempit la budak ni ..


EmoticonEmoticon